Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jury schreef:Verlaten van gesloten ring is uitsluiting. Onder geen gesloten ring verstaat men ook als de ring bij A een stukje open is.
verlaten van een niet gesloten is -2, bij een 2e x -4 en bij een 3e x uitsluiting.
Staat gewoon in het reglement
Dus daar had ik een 5 voor..
Nienke96 schreef:En wat nou als je paard een bordje omver loopt?:+ (wat overigens mijn eigen schuld is)
Dan verlaat je in feite niet de ring, maarja dat bordje (de letter C) lag wel 2m verderop omdat ze hem dus had weggetrapt, en later bij het halthouden liep ik niet recht op de AC lijn omdat ik richting C reed, die dus wat was opgeshovenDus daar had ik een 5 voor..
Ik kreeg er geen -2 voor, en mijn moeder heeft hem daarna weer netjes neergezet
Nienke96 schreef:En wat nou als je paard een bordje omver loopt?:+ (wat overigens mijn eigen schuld is)
Dan verlaat je in feite niet de ring, maarja dat bordje (de letter C) lag wel 2m verderop omdat ze hem dus had weggetrapt, en later bij het halthouden liep ik niet recht op de AC lijn omdat ik richting C reed, die dus wat was opgeshovenDus daar had ik een 5 voor..
Ik kreeg er geen -2 voor, en mijn moeder heeft hem daarna weer netjes neergezet