Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Destination schreef:Er is een speciaal topic met vragen aan de FNRS juryleden, ik zal hem even zoeken
EDIT: [MA] Vraag het de FNRS jury....

Dan heb je dat onderdeel wel een slecht cijfer, maar kan je daarna weer gewoon doorijden
EnelyaT schreef:Een meisje bij mij op de ponyclub (paar jaar geleden), had een pony die dat ook deed. Niet vaak, maar ook soms in de proef. Haar vader was voorlezer, en zei riep dan even, en hij deed de tong weer terug. Ze kreeg soms weleens commentaar van de jury, maar volgens mij meer over het feit dat het goed was dat ze haar proef 'riskeerde' om de tong netjes terug te doen.
Ik zou dan ook gewoon een laag cijfer en -2 riskeren, om de tong goed te doen.
kleinvosje schreef:Raiza, dat van die -1 is niet waar hoor. Bij fouten in het programma krijg je een -2 naast het gegeven cijfer. Bij dit soort problemen wordt er gewoon 1 punt afgetrokken van het cijfer dat je zou krijgen, een 7 wordt dan dus een 6 bijvoorbeeld. Er komt dus geen -1 op de protocol te staan..
Goed lezen!
Raiza schreef:Enige is dat de onderdelen waar zijn tong echt zichtbaar is een -1 in het punt opleveren maar....