Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Relaxed schreef:Niet netjes idd dat ze niet ff laten weten dat je niet hoeft te komen. Ik zou gisteren jureren en kreeg vorige week netjes een mail dat ze ivm weinig deelname rubrieken gingen samenvoegen en ik niet hoefde te komen. Dat vind ik geen probleem, kunnen zij immers ook niet voorzien.. Maar om niks te laten horen zou ik ook niet netjes vinden
Scum schreef:Dit is mij 2 jaar geleden ook 3x in 1 jaar tijd gebeurt. Ik heb er toen ook een topic over gestart. Het lijkt wel mode om zo met juryleden om te gaan.
Zelfs op wedstrijden die mij smeekten om te komen. Dat ik voor 1 weekend door 4 verenigingen gebeld werd, en dus 3 daarvan moest weigeren. En uiteindelijk door de vereniging waar ik moest jureren afgezegd werd. Daar ga ik dus ook mooi niet meer naartoe.
Fitzroy schreef:Dit heeft ook in het reglement gestaan vroeger, dat weet ik zeker. Ik zou het reglement er nu eens op na moeten spitten. Maar voorheen was het zo, dat als je niet op tijd afgebeld werd, ze je eigenlijk de dagvergoeding moesten betalen. Maar ja, dat zeg je ook niet als ze je afbellen.