Ik zou graag de ervaringen met ALONA Instructeursopleiding willen weten. Heb jij hem gedaan of ben je der mee bezig of heb je iets ander bij Alona gedaan? Hoe heb je dat ervaren?
Ik ben een paar weken terug gevraagd om mee te rijden in een les. De cursisten hadden die dag stemtraining. Hoe ze hun stem moeten aanpassen aan de omstandigheden zodat de lesklant hun nog duidelijk kon horen/verstaan. En hoe ze met hun stem de lesklant en paard actiever, rustiger enthousiaster enz konden krijgen. En er werd gelet hoe ik mijn paard in de rondte stuur. Ik heb wel het idee dat het een erg leerzame opleiding is. Ik zie ze vaak bezig met ballen, trampolines, balanskrukken enz. Daarbij is Magreet Bouwmeester die de opleiding verzorgt er altijd bij. Met nog 1 of 2 anderen 'bekende' ruiters, instructeurs, jurrylid enz. Margreet Bouwmeester vind ik ook een erg leuke vrouw. En ze kan uren door praten over houding, balans zit enz.
Ik sta ook op de stal bij felicity en ik zie ze inderdaad ook vaak bezig! Het geeft mij een goede indruk! Laatst was ik aan het rijden en toen zag ik ze allemaal op en neer gaan en bewegen, ik dacht eerst van wat krijgen we nou! Maar ze waren toen geloof ik bezig met de zit en de balans! Volgensmij is het heel leerzaam!
Hahahahaha als je aan het rijden bent. En je weet niet dat er cursus is. Denk je weleens wat zie ik nou toch in de kantine. Geeft soms wel lachwekkende situaties.
Gipsylover
Geplaatst: 18-02-11 20:04
Haha, nou dat had ik dus ook, ik zie opeens al die mensen op en neer gaan! Ik liet Mikey stil staan, en ik keek zo, en al die mensen moesten lachen omdat ik natuurlijk niet snapte waar ze mee bezig waren! Pas later kwam het binnen, maar ze zijn iniedergeval wel actief bezig!