Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Suzanne F. schreef:Ik jureer al 4 jaar maar heb nog nooit een belletje gehad.![]()
Als er iets is heb ik een toeter of ik roep uit het raampje.
[VSW] Waar kan ik een jury-belletje kopen?Cayenne schreef:Toch geen gastoeter hoop ik?
Anders denk ik niet dat je uberhaupt veel paarden in de baan krijgt
femiaans schreef:Ik lees regelmatig voor, en van mij mag elke jury wel een belletje gebruiken! Als ze in de auto een gebaar geven zie ik dat gewoon niet..Een belletje is ideaal! Zeker voor de voorlezers die steevast de andere kant uit blijven kijken zodat de deelnemer nog een extra rondje heeft. Even subtiel bellen geeft een geweldig effect
Edit, nog even toevoegen, kijk eens op de rommelmarkt, daar kom je ze nog wel eens tegen!
Toeteren doen ze gelukkig niet haha, maar een belletje is goed te horen

Cayenne schreef:Suzanne F. schreef:Ik jureer al 4 jaar maar heb nog nooit een belletje gehad.![]()
Toch geen gastoeter hoop ik?
Anders denk ik niet dat je uberhaupt veel paarden in de baan krijgt
Ook daar kan je een paard op trainen. Ik heb mijn auto weleens bij mijn oefenring in de wei gezet met een paar kinderen erin. Juist om die toeter te gebruiken en de ruitenwissers, radio enz. De paarden zijn allemaal Vuvuzela- en Carbitproof. Alleen de harmonie blijft een probleem ivm associaties met een ereronde.
doerakje schreef:Suzanne F. schreef:Ik jureer al 4 jaar maar heb nog nooit een belletje gehad.![]()
Als ik in de baan reed en de jury zou toeteren vanuit de auto zou ik me echt vragen waar die persoon mee bezig was. We zijn bezig met paarden dan ga je toch niet toeteren van uit een jury auto?
Bij de aanvang van een proef vind ik het ook niet prettig om mij de hele tijd op de jury te moeten focussen tot de zwaai gegeven wordt dat je met de proef mag beginnen. De KNHS zou elk nieuw jurylid van een mooi helder belletje moeten voorzien, ik vind het de duidelijkste en prettigste manier om te 'communiceren'