Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Suzanne F. schreef:Meestal is dat punt lager door het effect van de hulpen. Als jij aangeeft dat hij niet direct in galop aansprong kan dat er mee te maken hebben. Ook als het paard te weinig nageeflijk is, te weinig impuls heeft, tegen de hand komt of nog erger; heel ernstig verzet toont, dan gaat dat ten koste van dit onderdeel.
Ik kan dat vanaf hier niet beoordelen omdat ik je proef niet heb gezien maar ik kan maar weinig echt hoge cijfers kwijt voor dit onderdeel. Meestal is het een 6 of een 5 en dan onderstreep ik effect van de hulpen.
Flitssie schreef:Maar de 2e proef had ik een 6, terwijl ze genoeg impuls had, niet tegen de hand kwam en ook overal op reageerde. Dus wat moet er dan nog beter om een 7 te krijgen?
Suzanne F. schreef:Flitssie schreef:Maar de 2e proef had ik een 6, terwijl ze genoeg impuls had, niet tegen de hand kwam en ook overal op reageerde. Dus wat moet er dan nog beter om een 7 te krijgen?
Dat is idd dan wat weinig. Als het een vloeiende harmonieuze proef was en het paard was gehoorzaam aan de hulpen dan is een 6 te laag.