ik heb een simpele vraag. Wil geen reltopic over dat ik geen papieren heb want daar gaat mijn vraag juist over.
Ik ben 17 jaar en rij sinds mijn 6de. Ik heb een haflinger naar het M2 gereden en die kan Z1 lopen. verder heb ik velen paarden beleerd en een aantal daarvan ook doorgereden in de sport. Ik heb van vele hoge mensen zeg maar les gehad en steek daar zelf veel van op. Ook als ik er zelf niks aan heb blijft het hangen.
Zo een klein beetje voor info. Een paar weken geleden kwam er een meisje van stal naar mij toe (20jaar) en die vertelde haar probleem waar ze tegen aan liep, en haar eigen instructrice kon haar daar niet lekker in helpen, of ik haar een keer wou helpen. Nouja ik heb gezegt dat ik dat best een x wou doen. Ik heb gekeken naar haar rijden en zag het probleem, hier heb ik haar tips voor gegeven hoe ze het kan oplossen, toen het haar zelf niet lukte ben ik erop gegaan en mij lukte het wel, ik heb hem haar op het paard uitgelegt en daarna lukte het haar ook. Nu heb ik haar omdat ze afgelopen zaterdag haar eerste wedstrijd had al een paar x ''lesgegeven'' Ze vond mij erg fijn ''lesgeven'' en ze zei dat ze aan mij meer had dan aan haar eigen instructrice. Nouja ik voelde me vereerd zogezegt want ik heb geen papieren en die instructrice dus wel.
Nou vroeg ze me zaterdag voor de wedstrijd of ik aankomende vrijdag nog tijd had omdat ze zaterdag nog een wedstrijd heeft (dezelfde als die ik heb) en ze graag nog een keer mijn hulp erbij wou. Toen vroeg ze ook of ik haar niet elke week een keer wou helpen en wat ik daar dan voor zou willen hebben. Nou is mijn vraag wat kan je hier nou voor vragen? Ik heb zelf ook mijn eigen paarden (3) en die rij ik ook gewoon maar kan wel 1 uur in de week haar les geven. Wat zou voor jullie een mooie prijs zijn?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen!
Groetjes Ryanne.
p.s. Ik ga volgend jaar beginnen met de instucteursopleiding