Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:Volgens mij doen ze niet moeilijk over koudbloeden hoor! Ik moest tijdens mijn examen ook lesgeven aan een hyperdressuur KWPNer en een Groninger ruin die er uitzag als een Belgisch trekpaard..
Ezumii schreef:... het enige wat ik er wijzer van geworden ben zijn hilarische opmerkingen
Ik zou eigenlijk een wildvreemde bokker wel een klein presentje geven als zij voor mij wil rijden bij de ORUN, al is het alleen maar om het gebaar!
daffodil schreef:Ja, ach ik kom er om rondjes te rijden, doe wat gevraagd wordt en dat is het. Ik heb niet de illusie dat ik of mijn paard er beter van worden, want dat gaat niet gebeuren. Ik doe het meestal om iemand een plezier te doen.....en blijkbaar ben ik een makkelijke combi om mee aan het werk te gaan!
Overigens heb ik de laatste keer met een examen iemand gehad die maar bleef roepen, meer terug meer terug, dus Alf helemaal superverzameld op een kruis af en ja die sprong natuurlijk niet, die liep er dwars doorheen. Zegt ze heel droog, ok dat was blijkbaar teveel terug.....ik zag de examinatoren erom lachen!

Echt een supervaardige allrounder die ook nog heel didactisch onderlegd is EN bescheiden blijft. Die vind je niet zo gek veel
Nimber schreef:Ik heb ook al een aantal keren mee gereden.
Mooiste was toen de cursusleidster ging vertellen aan de cursisten dat het geen correct gebouwd paard was. Het dier was niet ras typisch en zou op een keuring zeker niet hoog scoren.
Desbetreffende merrie had een eerste premie dus wij vroegen ons af wat haar bezwaren waren.
Zij ging keurig uitleggen wat voor'n kenmerken ons paard miste en wat wel gewenst was bij een Fries.
Toen ze uitgesproken was hebben we haar vertelde dat de zwarte merrie met haar kort getrokken manen.
Haar opgeschoren benen, 2 witte sokken en een kol een Gelderse was......
serieus
!!! Te erg voor woorden.