Ik kreeg afgelopen week de BIT 179 in de bus en begon zoals gewoonlijk met het doorbladeren en nu bleef ik hangen op pagina 34.
John Swaab, één van de namen die mijn instructrice wel eens laat vallen.

Er was een punt van herkenning, dus dat artikel als eerst gelezen.
En nog een gelezen.......en nog een keer..........................en nog een keer.
Het paardrijden gaat terug naar de basis, als je niet kunt zitten, kun je niet rijden, zó herkenbaar.....

Ook ik ben een aantal jaren geleden terug gegaan naar de basis, maar weer eens aan de longeerlijn en écht leren zitten en rijden op de zit. Met dit in mijn achterhoofd en nu wetende hoever we al zijn in onze training heb ik met een grote glimlach het artikel letter voor letter aandachtig doorgenomen.
Onderaan stond in hele kleine lettertjes dat als je geïnteresseerd bent in deze nieuwe africhtingsopleiding, je een mail moet sturen, dat heb ik maar gedaan.
Nog meer info: http://www.horses.nl/dressuur/artikelen ... de-schakel
Ik ben erg benieuwd wat deze opleiding verder inhoud.
Zelf ben ik ORUN2 gediplomeerd, maar vond het geen meerwaarde om ORUN3 te volgen, de kosten ervan en tijd die het in beslag neemt, wegen voor mij niet op tegen het resultaat....
Ik hoop dat deze africhtingsopleiding mij een nog beter inzicht kan geven op wat en hoe je je kennis over kunt dragen op je leerlingen.
Wie heeft zich nog meer gemeld?
Ik ben benieuwd.
Gr Kaatje