Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Twiggy2008 schreef:Je laat je paard lek prikken voor al dan niet een paar puntjes meer of minder????
Hmmmmm, tja......... wat je maar belangrijk vindt....... Ik zou het belangrijker vinden dat mijn paard zich prettig voelt en zou dat rotbeest absoluut wegjagen!!!
En heb dus ook aangegeven dat zij dat de volgende keer ook beter gewoon kan doen. Relaxed schreef:bulck schreef:Daarom gaat er hier altijd nog dazenspul over vlak voor ik binnega, dan heb je dat probleem niet.
Nou dat spul is ook niet zaligmakend.. Ik spoot het er ook altijd op, maar toch zitten ze er nog wel is hoor..
(wat op een zwarte en bruine niet opvalt)bulck schreef:Maar ik heb dat Atex spul en serieus nog geen daas, vlieg of ander beest bespeurd tijden die paar minuten.
Enkel voor men schimmel zal ik iets moeten zoeken, want het maakt bruine plekken(wat op een zwarte en bruine niet opvalt)
gewoon vliegenspul houdt geen dazen weg
Ook met buitenritten, na een kwartier zaten de dazen er gewoon.. 
.
Dennis schreef:Ik rij men-wedstrijden en kan rustig tijdens mijn proef m'n zweep even aanleggen waar ik wil om iets weg te jagen. Doodslaan word weer wat anders(moet je met een zweep goed mikken en hard slaan, is niet helemaal de bedoeling
).