Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Citaat:6. Groeten:
Bij het halthouden voor de jury neemt de deelnemer de teugels en eventueel de zweep in de linkerhand. Deelnemers brengen de rechterhand naar beneden achter het dijbeen en neigen het hoofd. Ook is het toegestaan voor heren wanneer een hoed wordt gedragen deze af te nemen met de rechterhand. Indien er meer jury-leden in functie zijn, dient alleen de voorzitter van de jury (bij C gezeten) gegroet te worden. Hierna neemt de deelnemer de teugels weer in beide handen.
chrisje_83 schreef:Dat snap ik ook, maar wat ik niet snap is dat er in het Z zo nodig direct naar het hoedje gegrepen moet worden ondanks dat het paard het spannend vind....
chrisje_83 schreef:Dat snap ik ook, maar wat ik niet snap is dat er in het Z zo nodig direct naar het hoedje gegrepen moet worden ondanks dat het paard het spannend vind....