Niet gebeld worden om te jureren??

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

TeeGee

Niet gebeld worden om te jureren??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-10 21:21

Ik heb in 2009 mijn jury papiertje gehaald, maar ik ben al zowat een half jaar niet gebeld!

Nu ben ik zelf mailtjes naar verenigingen aan het sturen dat ik ook mag jureren en laat ook mijn gegevens achter bij verenigingen waar ik heb gestart.

Vandaag met de KNHS gebeld maar ik zou wel gevonden moeten worden.

Ohja ik ben ook wel aangemeld op juryplatform.

Duurt het gewoon even voor je bekend bent als jury?

Edit: geen 2008 maar 2009
Laatst bijgewerkt door TeeGee op 04-05-10 21:48, in het totaal 1 keer bewerkt

EllyC

Re: Niet gebeld worden om te jureren??

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 21:37

dit duurt wel erg lang voordat je een kringetje hebt opgebouwd.
Stuur anders eens mailtjes naar verschillende verenigingen.

Remember

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 21:38

Ik word zowiezo bijzonder weinig gebeld maar heb elke week wel uitnodiging in de mail, voornamelijk via juryplatform. Is wel vaak als ik ergens geweest ben dat ik diezelfde week weer een uitnodiging krijg voor verderop in het seizoen. Ik ben toch wel 3x per maand weg, en moet regelmatig verenigingen teleur stellen omdat ik ook nog wel eens een vrije dag in het weekend wil hebben en zelf ook start!
Overigens ben ik vorig jaar geslaagd, dus draai nog maar een jaartje mee.
Laatst bijgewerkt door Remember op 04-05-10 21:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 21:40

Ik werd vanaf het begin af aan meteen regelmatig gebeld en gemaild. Ik heb ook mijn IL in 2008 gehaald :j

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-10 21:50

Ik ben wel net verhuist maar in de 1e 10 maanden na het halen van het papiertje werd ik ook niet gebeld, misschien 3 of 4 keer via de telefoon.

Nu woon ik een paar maandjes in het westen en ben nog helemaal niet gebeld. Heb wel wat jury afspraken staan inmiddels maar allemaal omdat ik zelf de verenigingen hebt gemailt/benaderd.

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 21:52

ik jureer inmiddels al zo'n 12 á 13 jaar maar eigenlijk vanaf het begin af aan al druk gehad met juryafspraken. Ik zit ieder weekend te jureren, vaak zaterdag en zondag en het gebeurd regelmatig dat ik op 2 locaties op één dag zit.
Ik wordt zowel per telefoon als via juryplatform benaderd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 21:54

judithh schreef:
ik jureer inmiddels al zo'n 12 á 13 jaar maar eigenlijk vanaf het begin af aan al druk gehad met juryafspraken. Ik zit ieder weekend te jureren, vaak zaterdag en zondag en het gebeurd regelmatig dat ik op 2 locaties op één dag zit.

Wauw wat jureer jij veel dan! Vind je het niet veel om een hele dag te jureren? Ik doe maar 1 x dagdeel per weekend, vind ik echt zat!

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 21:57

Relaxed schreef:
judithh schreef:

Wauw wat jureer jij veel dan! Vind je het niet veel om een hele dag te jureren? Ik doe maar 1 x dagdeel per weekend, vind ik echt zat!

soms is het veel, maar vaak zitten de verenigingen zo omhoog en dan doen we zo schuiven en op elkaar afstemmen dat ik na de ochtend door kan naar de volgende, ik weet hoe moeilijk het is een jury te vinden en dan strijk ik mijn hand wel over mijn hart :D :o

tientjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 22:20

ik heb mijn papiertje net sinds 20 april en kan nu al zo´n 3x per maand jureren. Word sinds een week of 2 echt platgebeld.

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 22:22

Woon nu een jaar in Waalwijk en wordt ook niet gebeld....
jureer wel bij de vereniging waar ik lid ben geworden, maar dat is maar een keer of 5 per jaar....

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 22:28

Zou het zijn dat er in bepaalde povincies minder juryleden zijn voor hetzelfde aantal wedstrijden in een andere provincie met "teveel" juryleden. Dat zou in ieder geval een hoop verklaren.
Wel zie ik dat er een soort van "overschot" is van IL juryleden (in onze regio) wat dus ook weer verklaard dat daar minder vraag zou kunnen zijn en de zittende ervaren rotten in het vak vaker gevraagd worden.
Laatst bijgewerkt door judithh op 04-05-10 22:35, in het totaal 2 keer bewerkt

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-10 22:30

Nou ik heb zo ongeveer elke wedstrijd in een straal van 30 km rond Amsterdam gemaild!!!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 22:32

Hoe ver is Hollandse Rading voor jou?

Heel veel verenigingen nodigen oude bekenden uit, dus ben je ooit een keer ergens geweest en beviel je klaarblijkelijk, zullen ze je sneller bellen/mailen dan dat ze een nieuwe benaderen.

Ik moet ook heel vaak nee verkopen en zit bijna elk weekend ergens te jureren. Vandaag nog werd ik gebeld voor ergens in juni dus ik zeg ja en vraag waar het is, blijkbaar was ik er al eens eerder geweest......

Maar ik heb ooit wel eens eerder geopperd dat een "andersom" database ook wel prettig zou kunnen zijn, aangeven dat je beschikbaar bent via juryplatform werkt niet altijd namelijk, een hoop mensen houden dat niet correct bij.

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-05-10 22:36

31,2 km volgens Google Maps :D

Dat verenigingen eerst hun lijstje van vorig jaar bellen komt me ook bekend voor.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 22:37

Hebben? Is zondag 20 juni van ongeveer 1 tot half 5, maximaal tot 5 uur......

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 22:38

Hahaha je bent nog goedkoper ook, voor mij is het 40 km enkele reis....

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 22:40

we hebben een ware handel hier.... _O-

Ik kan helaas geen juryafspraken doorschuiven naar je TeeGee..
hoewel...weet wel dat ze een jury zoeken voor een onderlinge wedstrijd in Delft, waar ze iedere maand 2x KNHS hebben. dan heb je gelijk je visitekaartje achter gelaten ;) mits het te doen is qua afstand.
Laatst bijgewerkt door judithh op 04-05-10 22:46, in het totaal 2 keer bewerkt

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 22:41

Ja helemaal gratis en voor niets, heb wel meer die kant op maar moet wel bekijken wanneer ik als "bitloos" jurylid gevraagd ben want die kan ik niet zomaar wegdoen.

Joh ik jureer echt meer dan genoeg hoor dus kan er best her en der één missen!

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 22:42

daffodil schreef:
Maar ik heb ooit wel eens eerder geopperd dat een "andersom" database ook wel prettig zou kunnen zijn, aangeven dat je beschikbaar bent via juryplatform werkt niet altijd namelijk, een hoop mensen houden dat niet correct bij.

Toevallig heb ik juryplatform hier 2 weken geleden een mail over gestuurd maar helaas nog geen reactie ontvangen.

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 22:46

_10_ schreef:
daffodil schreef:

Toevallig heb ik juryplatform hier 2 weken geleden een mail over gestuurd maar helaas nog geen reactie ontvangen.

Dat zou idd een hele verbetering zijn... ;)
Ik heb wel eens vervanging moeten zoeken en via platform alle tientalle Z-jury's die daar vrij stonden benaderd...je raad het al...geen van alle vrij en allemaal al bezet. Schijnt toch erg veel werk en romslomp te zijn om je agenda bij te houden...haal jezelf dan helemaal van platform af als je er toch niets mee doet.

Damelza

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 22:50

TeeGee schreef:
Nou ik heb zo ongeveer elke wedstrijd in een straal van 30 km rond Amsterdam gemaild!!!

volgens mij zoekt de Schermeerruiters nog een jury voor de onderlinge wedstrijd. Misschien even mailen of ze nog een jury zoeken voor een wedstrijd?

_10_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-10 23:02

judithh schreef:
Dat zou idd een hele verbetering zijn... ;)
Ik heb wel eens vervanging moeten zoeken en via platform alle tientalle Z-jury's die daar vrij stonden benaderd...je raad het al...geen van alle vrij en allemaal al bezet. Schijnt toch erg veel werk en romslomp te zijn om je agenda bij te houden...haal jezelf dan helemaal van platform af als je er toch niets mee doet.

Als er op het platform nu ergens plek zou zijn waar verenigingen (of juryleden) een oproep kunnen plaatsen dat ze voor een bepaalde datum een jury zoeken, voor welk dagdeel en welke klasse en dat iemand die beschikbaar is daarop kan reageren, zou voor zoekende verenigingen ook een hoop schelen.

Ik hoor weleens om me heen dat een verenging achteraf enorm in de problemen zat met een jury die niet kon komen.
Als ik dat had geweten had ik soms echt wel kunnen invallen.
Of dat ik dubbel stond ingepland en niet meer nodig was, dan ben ik ineens vrij en kan dan makkelijk invallen, maar waar??? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-10 09:51

Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook niks meer doe met juryplatform :o Maar ik wordt ook nooit gemaild via die site..

Andersom is wel een goed idee zeg! :j

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-10 11:06

daffodil schreef:
Hebben? Is zondag 20 juni van ongeveer 1 tot half 5, maximaal tot 5 uur......

Graag :D

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-05-10 11:06

XxDamelzaxX schreef:
TeeGee schreef:

volgens mij zoekt de Schermeerruiters nog een jury voor de onderlinge wedstrijd. Misschien even mailen of ze nog een jury zoeken voor een wedstrijd?

Waar zitten die?