Ik was er vandaag blijkbaar niet helemaal bij met mijn hoofd in het M1 want ik maakte een grove dubbele fout. Nou had ik een vraag over de punting ervan:
Mijn eerste fout was dat ik binnenreed met zweep
De jury heeft na onderdeel 3 (schouderbinnenwaarts en rechtstellen) hierop geattendeerd, ik heb de zweep weggegooid en ben opnieuw gestart zonder zweep. Dat was dus de eerste -2 te pakken.
Toen las mijn voorlezer onderdeel 6; bij H arbeidsstap. Ik verstond A (
) en ging bij C in stap (nog meer
want ik stond er niet eens bij stil dat A helemaal aan de andere kant zat, enfin goed in de bonen dus..)Nadat ik bij C in stap ging, ging het belletje opnieuw en moest ik opnieuw beginnen door weer de overgang van draf naar stap bij H te maken, deze was een 6 waard, en -4 eraf voor de tweede programmafout.
Uiteindelijke score 176-6=170.
Nou staat me er iets van bij dat een late overgang eigenlijk geen programmafout is, maar gewoon een vette onvoldoende, omdat je anders onderscheid moet maken tussen mensen die de overgang net even niet op dat punt voor elkaar krijgen en geiten zoals ik die gewoon doodleuk de verkeerde letter nemen.
Klopt dat? (niet dat ik er verder iets mee wil, ik wil het gewoon weten)
Ik heb er niet zo heel veel verstand van natuurlijk, maar dat was het eerste wat door mijn hoofd schoot. 
, dat stuk zit in het L toch?