Onlangs was ik op wedstrijd, ik had fijn gereden en kreeg tot mijn verbazing 175 en 180 terug, waarmee ik met 180 eerste was. Ik vond dit wel wat erg laag gepunt, maar vooruit, de plaatsingen waren zo slecht nog niet

Later hoorde ik de uitleg, er zou een nieuwe manier van jureren zijn waardoor er niet zo simpel meer echt hoge punten werden weggegeven.. een 5 is voor een voldoende uitgevoerde oefening, en komt het paard daarbij net iets te diep ofzo werd er gelijk al gezakt naar een 4. Daardoor kwam ik aan mijn 175 en 180. Ik vond het overigens een geweldige jury want mijn cijfers varieerde van 2en tot 8en
dus tja daar kun je echt wat mee
Dit alles was in de klasse L1 Maar klopt dit, worden nieuwe juryleden op deze manier opgeleid, en wat is hier de toegevoegde waarde van, want met 30 5en zit je toch op een verliespunt, dus dit lijkt me niet logisch toch?
Dat staat ook bij de uitleg van de cijfers.
Daar had ik me even in verrekend dan ik dacht 180 bij allemaal 6en dus -30 is 150 dus een verliespunt toch??
) (naar aanleiding van je punten heeft deze jury het in ieder geval wel 'uit elkaar getrokken'