Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar aangezien dit jurylid dus blijkbaar hoger zou punten als je bleef lichtrijden dan nietkunnenddoorzitten vroeg ik me af hoe andere juryleden daar over denken. Zie je liever dat de ruiter wel de moeite doet om het goed te doen of zie je liever dat de ruiter kiest voor de manier om het paard het best te laten lopen?
bulck schreef:Tja Urielle, doorzitten is doorzitten. Heel leuk dat je zwanger bent, maar mss zit wedstrijdrijden er dan ff niet meer in.
Of je moest op voorhand de toestemming krijgen om je rit op die manier uit te rijden. Maar daar doe ikzelf nooit aan mee, want voor je het weet krijg je een resem van aanvragen binnen etc.

daffodil schreef:Helaas, doorzitten is doorzitten en hoe graag ik bijvoorbeeld zelf ook zou lichtrijden op bepaalde onderdelen, dat is simpelweg niet toegestaan.
Overigens heb ik één keer een uitgestrekte draf lichtgereden in plaats van doorgezeten en kreeg destijds mooi een hele vette onvoldoende. En de uitgestrekte draf was echt goed.....ik dacht ik gok het gewoon, kon m echt niet zitten toen.
Ook als ik zelf zit te jureren ben ik er best streng op, er wordt of het één of het ander gevraagd en datgene heb je te doen.....

Lielle schreef:daar heb je ook wel gelijk in, maar in feite is het dus een jurylid die zijn eigen regeltjes bedenkt.
Bedankt allemaal voor de input! Dit jurylid zal een echte uitzondering zijn dan.