Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Urielle schreef:Nee, ik vraag me af wat je daar in de baan staat te doen als je dat soort tips nog nodig hebt. Als het goed is weet je wat je rijtechnisch wilt zien van mensen, hoe je problemen oplost en waar je je prioriteiten legt als er veel werk aan de combinaties is, dus ik zou niet weten wat iemand nog toe zou moeten voegen.
azaro schreef:nee ik ben zelf nog jong ik geef beginnerslesjes
aan kindjes juist de basis
voor een opleiding daar ben ik voor aan het zoeken
ik vraag namelijk ook echt niet veel vandaar dat ik nog wat tips wou
voor met die kindjes te doen.
maar jullie reageren altijd zo cru en kortaf
precies of jullie gunnen andere mensen niets
maar ja dat is mijn mening
had namelijk een ander idee over bokt
KoudbloedKim schreef:Er heeft één persoon gereageerd en jij praat gelijk over jullie(?)
Nouja, wat je in ieder geval niet moet doen is onverantwoorde oefeningen laten uitvoeren.
Bij de basis blijven en rustig aan beginnen, niet teveel vragen, geduldig zijn en op een vriendelijke manier aanmoedigen.
Citaat:Poe, ja als je zo'n toon aanslaat kun je maar beter niets vragen....
Men reageert hier volkomen normaal, helemaal niet cru en kortaf; jij vraagt tips, en wij vragen ons heel normaal af waarom je die dan nodig hebt. Nogmaals, er is niets onrespectsvols aan deze posts, enige die onrespectvol, cru en kortaf reageert ben je zelf.
Als je je zo aan bokt ergert, wat doe je hier dan?
Maakt niet uit hoe oud ruiters zijn, maar die horen imo les te krijgen van een gediplomeerde instructrice. Als je zelf nog zo jong bent en niet gediplomeerd, hoor je geen les te geven, heel simpel
) azaro schreef:Urielle schreef:Nee, ik vraag me af wat je daar in de baan staat te doen als je dat soort tips nog nodig hebt. Als het goed is weet je wat je rijtechnisch wilt zien van mensen, hoe je problemen oplost en waar je je prioriteiten legt als er veel werk aan de combinaties is, dus ik zou niet weten wat iemand nog toe zou moeten voegen.
ik vind het jammer dat jullie zo onrespectvol reageren!
azaro schreef:nee ik ben zelf nog jong ik geef beginnerslesjes
aan kindjes juist de basis
Ilja000 schreef:En toch moet je je ontwikkelen in het les geven. Hebben we allemaal gedaan. Ik denk zomaar dat iedereen die terug denkt aan zijn/haar beginperiode van het lesgeven dat je geleerd hebt van fouten.