Clinic Jules Jansen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

Clinic Jules Jansen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 13:06

Ik werd er onlangs door een kennis opgewezen dat Jules Jansen, sinds kort bij ons in de buurt gevestigd zit, en dat hij op 26 nov. een clinic organiseerd, nu heb ik me daar samen met een vriendin voor opgegeven, en kunnen wij morgen leuk meerijden..

We kennen hem allebei niet, en vroegen ons af, wat voor iemand het precies is, en wat hij zelf allemaal bereikt heeft. Leerzaam zal het sowieso wel zijn. Maar het is altijd leuk om van te voren iets meer info te hebben.

ZIjn er misschien ook mensen die ervaringen hebben met zijn manier van lesgeven?

Groetjes Pauline

Casarell

Re: Clinic Jules Jansen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 13:19

Ik ken hem van vroeger, maar dat is wel 15 jaar geleden..
Hij heeft zelf op hoog niveau dressuur gereden (ZZ zwaar of misschien zelfs nog hoger??).

Ik kreeg vroeger wel eens les van hem.. en dat vond ik altijd fijne lessen..

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 13:22

Ah fijn, een reactie, ik heb al echt aan iedereen info gevraagd, maar bijna niemand kent hem :D BLij dat jij positief bent :)

Lisette03

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 13:27

in het zuidhollandse eilanden topic (HK) zitten een aantal meiden die pas een clinic van hem gehad hebben, misschien kun je je topic daar in spammen??? wacht ik zal het wel ff doen, wie weet reageren er een paar...

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 13:28

Even Google gebruiken. Dan vind je zijn site waar veel info over hem op staat.

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-09 13:29

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-11-09 13:38

Die site ken ik inderdaad, maar daar staan vrijwel geen ervaringen van anderen op...

tassie73

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 08:45

Mijn vriendin rijdt bij hem en die is superblij met hem...hij geeft heel goed les......hele aardige man.

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-09 10:36

Oh ik vond het echt heel erg leuk :D Heb geleerd in welk tempo ik moet rijden, en hoe ik boy daar kan krijgen zonder dat hij te hard of zonder impuls gaat lopen... En ik kan nu een middendraf rijden :D Hihi volgens bepaalde mensen ging je van die middendraf kwijlen :P Wijken hebben we ook meegenomen, ging uiteindelijk ook erg goed :D Middengalop, heb ik ook fijne uitleg bij gekregen, en was ook echt goed aan t eind :) Middenstap kunnen we prima, maar dat lukt nog niet altijd in de proef..... Maar hebben we dus ook nog even geoefend...

T was echt leuk :D

Oh over dat tempo, ik heb niet echt gevoel voor het goede tempo, dus vandaar dat ik dat best moeilijk vind…

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 12:55

Super dat je het naar je zin hebt gehad, én wat wijzer bent geworden!!!

__PSM__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-09 15:29

Foto's van de clinic van gisteren,boy ging met heel veel gummi en balans en een super achterbeen door de baan, ik ben heel bang dat ik de aanleuning kwijt raak, dus op sommige foto's hou ik hem net teveel bij me, zou het neusje er mooier uit mogen...

T zijn ook echte binnenbakfoto's, dus goed zijn ze niet, maarja om toch een impressie te geven :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Is toch een makkie denkt boy, stilstaan :P

Afbeelding

Casarell

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-09 18:02

Haha... Jules heeft nog steeds eenzelfde jas aan, en een pet op.. grappig.. :D :o

cornelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-09 11:52

He wat leuk, jij was voor mij volgens mij. Ik reed op een appaloosa. Ik vond het ook een zeer fijne clinic, ik ga er zeker vaker naartoe (kende hem ook niet).

tropic02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-09 22:24

Ik ken Jules ook van een fiks aantal jaar geleden. Zover ik me kan herinneren heeft hij GP gereden. Zijn lessen waren best pittig zover ik me kan herinneren. Zelf heb ik geen les van hem gehad maar heb oa. zijn rijden aardig bewonderd.

In inderdaad hij heeft nog steeds dezelfde soort jas met pet op hahaha