Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
gomir schreef:Voor Noord-Holland is het meestal in Amsterdam. Dat was voor mij de reden om af te haken, ik kan daar met het werk en de files gewoon nooit op tijd komen
(en ik heb geen zin om twee keer een vrije dag op te offeren om te gaan schrijven)
liberty schreef:@somebody, je geeft je niet voor vast op, als je het niet wilt moet je het ook niet.
Ik jureer ook wel eens in zuid holland, dus je mag best een keer mee schrijven hoor.

) wel eens bij de FNRS geschreven, maar volgens mij is er in de loop der jaren wel wat veranderd. gomir schreef:Voor Noord-Holland is het meestal in Amsterdam. Dat was voor mij de reden om af te haken, ik kan daar met het werk en de files gewoon nooit op tijd komen
(en ik heb geen zin om twee keer een vrije dag op te offeren om te gaan schrijven)
Somebody_ schreef:Ik heb inmiddels ook een mail terug ontvangen van de FNRS hierover, deze vonden dat ik mij moest opgeven en zij aan de hand van de inschrijvingen dan locaties ed gaan uitzoeken. Toch durf ik me nog niet voor vast op te geven( je weet dus niet voor welke locatie je je opgeeft!), daarnaast moet ik nog 2 keer schrijven bij een FNRS wedstrijd, maar ken weinig mensen die dit mogen jureren. Dus mensen uit Zuid-Holland, waarbij ik kan schrijven.... Ik hou me aanbevolen!
liberty schreef:je mag zowiezo een keer op je eigen manege schrijven bij een erkende jury.
Ilja000 schreef:gomir schreef:Voor Noord-Holland is het meestal in Amsterdam. Dat was voor mij de reden om af te haken, ik kan daar met het werk en de files gewoon nooit op tijd komen
Dat is niet waar hoor. Er zijn cursussen geweest in Blokker, Assendelft en weet dat er nu plannen zijn voor Oudkarspel.

Germatje schreef:Ik heb net even geinformeerd bij manege eigenaar, hij vertelde mij dat hij ook dispensantie (schrijf je het zo?) kan geven aan mensen die niet starten. Dus dit gaat over degene die niet start en wel de cursus gaat doen.