Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

). Ik kan me er ook wel over op gaan winden, maar dan komt mijn vriendin er altijd maar weer mee dat ik dan maar moet gaan springen.. Gelijk heeft ze..

)Raja schreef:Als je verkeerd aanspingt, dan hoor je daar gewoon een onvoldoende voor te krijgen.
Maar vergeet niet, dat je moet corrigeren, door terug te gaan in draf en weer opnieuw aan te galopperen!
Als je je figuur daarna in de goede galop rijdt (de volte dus die daarop volgt) dan hoor je voor dat onderdeel wel weer een voldoende te krijgen (mits goed uitgevoerd natuurlijk)
achja, ik kreeg in de B een 3 voor mn halthouden, omdat mn paard net niet helemaal stil stond...
Het is en blijft een jury sport...
Anoeska schreef:daantjuhhh; ik vind het echt onzin om erbij te vermelden dat je paard pas 3 is. Ieder paard moet dezelfde beoordeling krijgen op hetzelfde niveau. Of je nou 3 in de B bent of 13, dat mag voor je punten niets uitmaken.
TolineS schreef:en Thats_me, mijn merrie springt erg fatsoenlijk aan in de galop. want de galop die ze wel goed aanspringt is een 8!