Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zij schreef:aardig GEVONDEN wilt worden
maar je doet alsof je namens alle jury praat. weet niet of iedereen er precies hetzelfde over denkt? al kan ik me er aardig in vinden. alleen ik rijd geen wedstrijden
Ik kan er niks aandoen, ik wil het zo graag goed doen, en dan ben ik zo prestatiegericht
wake_up schreef:@Ninx : Zo ben ik ook hoorIk kan er niks aandoen, ik wil het zo graag goed doen, en dan ben ik zo prestatiegericht

Heb er niks mee gedaan en niks van gezegd, deed maar net of ik gek was..

Relaxed schreef:Voordat ik begon met jureren kon ik écht niet tegen 6-jes jury's.. Ik vond dat zooo irritant als ik dan weer eens zo'n coupon terugkreeg.. En nu ik zelf jureer voel ik mezelf ook regelmatig een 6-jes jury, domweg omdat je bij sommige combinaties niet anders kan dan 6jes geven.. Er zijn veel combinaties waarbij het allemaal niet echt fout gaat, maar waarbij je ook weer niet die 7 of 8 kwijt kan.. Vaak komt dat door de afwerking van de proeven, dat is in de B en L vaak zooo slecht voor elkaar. En juist die afwerking kun je haarfijn terugzien op video, mits je daar dan ook eens kritisch naar kijkt en er wat aan doet..
at je soms bijna een hele dag kwijt bent om 30 proefjes te beoordelen.