sam_amore schreef:ik bij gert-jan mooi op het terein van kuipers in oud beijerlandIk heb gister gesprongen bij Doron
nelis schreef:ik train bij de trainer van Doron, Ben.Die vindt ik ook wel fijn Ik ga morgen weer naar Dor
nelis schreef:ik train bij de trainer van Doron, Ben.ben traint doron niet...!!!hij gaat mee op wedstrijden en cootst hem..!!
sam_amore schreef:nelis schreef:ik train bij de trainer van Doron, Ben.ben traint doron niet...!!!hij gaat mee op wedstrijden en cootst hem..!!een coach is in mijn ogen een trainer?!?!?maar kennelijk zit het je nogal hoog pfffffff
Nee hur..Hij jeru bij pieter en alberd voorn. Ben gaat allen mee op wedstrijd.. En rijd zijn vrachtwagen..Was niet de bedoeling dat het naar over komt hur..
nelis schreef:ik train bij de trainer van Doron, Ben.ik ook (ilona waar was je nou bij Doron ? ik zat maar met smart op je te wachten kwam je niet )
Jeanineeee schreef:nelis schreef:ik train bij de trainer van Doron, Ben.ik ook (ilona waar was je nou bij Doron ? ik zat maar met smart op je te wachten kwam je niet )ik maak het goed met je mop!mijn kleine kwam thuis nadat ik hem 3 weken niet had gezien , dus dat gaat voor
ik heb gister (vrijdag) les gehad...het pacour van zondag stond er nog..!!! dus heb lekker kunnen oefenen op een (egt met planten en enge dingen)pacour.!!!racinggirl: heb jij les van doron dan??
sam_amore schreef:ik heb gister (vrijdag) les gehad...het pacour van zondag stond er nog..!!! dus heb lekker kunnen oefenen op een (egt met planten en enge dingen)pacour.!!!racinggirl: heb jij les van doron dan??Ja ik heb ook les van Doron Ik heb ook nog parcour gesprongen
nelis schreef:Jeanineeee schreef:ik ook (ilona waar was je nou bij Doron ? ik zat maar met smart op je te wachten kwam je niet )ik maak het goed met je mop!mijn kleine kwam thuis nadat ik hem 3 weken niet had gezien , dus dat gaat voor oooh vandaar, dat is logisch tot snel dan!
racinggirl schreef:sam_amore schreef:oke...gaaf jowelke dagen heb je meestal les??Meestal zaterdag en jij??dinsdag of vrijdagn..!