Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
jury schreef:Het klikt of niet.
Iemand kan heel goed lesgeven maar als dat niet op de voor jouw werkbare manier is heeft het geen zin (een goede instructeur/trice moet zich eigenlijk kunnen aanpassen aan haar leerling, maar ja).
Wellicht dat vervangster eigenlijk beter lesgeeft maar dus niet voor jou.
Je kunt toch gewoon afspreken dat als de manege eigenaar niet kan je dan maar een weekje over slaat.
Of twijfel je dat ze misschien wel gelijk heeft...... over je handen enzo. Vraag dit dan eens aan de m.e.
Het mooitste zou zijn als je het met beide tegelijk eens zou bespreken en daar staan ze bij oostmoer zeker wel voor open.
x_Marr schreef:Als je zit te zagen is het inderdaad niet goed en is de manege eigenaar jou lekker verkeerd aan het lesgeven, en heeft de andere instructise dus gelijk.
En uit jou tekst maak ik op dat je zit te zagen.
MarChak schreef:Ik lees dat de instructrice alleen maar vertelde wat je volgens haar fout deed. Heeft ze ook uitgelegd hoe je het anders kan doen, zodat je voelt aan je paard dat hij lekkerder/minder lekker loopt?
x_Marr schreef:Als je zit te zagen is het inderdaad niet goed en is de manege eigenaar jou lekker verkeerd aan het lesgeven, en heeft de andere instructise dus gelijk.
En uit jou tekst maak ik op dat je zit te zagen.
Citaat:Maar zij zei telkens van trek zn bit niet door zn smoel
shan schreef:Tja het is natuurlijk veel leuker om goedzo, goedzo te horen dan om te horen dat je iets niet goed doet!![]()
Ik heb ook wel eens van die mensen.
Probeer je ze op een vriendelijke en rustige manier uit te leggen dat ze toch echt verkeerd bezig zijn en hoe het dan beter,netter en vriendelijker zou kunnen...
Meestal zie ik die na eenmaal nooit meer terug.Citaat:Maar zij zei telkens van trek zn bit niet door zn smoel
Zei ze dit letterlijk zo of maak je dit er zelf van?

moonfish13 schreef:Volgens mij zit deze dan bij het goede eind te zien aan de foto's.
Van alleen goed zo gaat niemand beter rijden.