Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Whitepanther schreef:Tja in mijn ogen is het gewoon niet eerlijk. Maar je weet dat ik dat vind, zeker dat andere meisje wat ik voorlas zou er een hoop profijt van hebben gehad als ze ook binnen had kunnen inrijden net als die anderen...
Nimmy schreef:Heb t ook nog even opgezocht, volgens de reglementen zaten hun gewoon fout.. Opzich ben ik meestal niet zo moeilijk, maar het ging tegen mn principe in om er niks van te zeggen..
superwoman schreef:Nimmy schreef:Heb t ook nog even opgezocht, volgens de reglementen zaten hun gewoon fout.. Opzich ben ik meestal niet zo moeilijk, maar het ging tegen mn principe in om er niks van te zeggen..
klopt idd dat zij fout zaten, echter vind ik de fout niet bijzonder groot om daar gelijk wat van te zeggen. Het is allemaal vrijwilligers werk (of zwaar onder betaald) en dus is het imo belangrijk om niet te veel te klagen.
Whitepanther schreef:Nou volgens mij had niet iedreen binnen kunnen losrijden want de mensen die pas later aan de beurt waren kwamen net aan rijden met trailer toen er in de binnenbak gereden werd... oftewel nee niet iedereen heeft die kans gehad...
Mystique94 schreef:volgende keer gewoon protest aan tekenen?!?