Is er veel vraag naar instructeurs in west-brabant?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

260581

Is er veel vraag naar instructeurs in west-brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 09:34

Beste Bokkers,

Mijn vraag aan jullie:
Is er vraag naar (meer) instructie in de regio west-brabant?
Hierbij denk ik aan instructie aan huis, privelessen, groepslessen, ponyclubs, verenigingen.

Wat verwachten jullie zelf in een les en welke prijzen zijn jullie bereid om te betalen?
Dit geld voor alle ruiters, dus recreatieve ruiters en wedstrijdruiters!

_Liez

Re: Is er veel vraag naar instructeurs in west-brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:38

Woon niet in brabant maar iemand die 1 uur les geef en orun 1 heeft. Ongeveer 15 a 20 euro. /als diegene zelf hoog rijdt m of z ofzo iets hoger

Urielle

Re: Is er veel vraag naar instructeurs in west-brabant?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-09 11:00

Ik denk dat de vraag naar instructie erg afhangt van de kwaliteit van de instructeur ;) Als je goed lesgeeft zijn er altijd wel klantjes. In West-Brabant zitten best wat instructeurs naar mijn idee, ook op subtopniveau.

Ik reis zelf naar Oost-Brabant voor les, omdat het met mijn instructeur net die klik maakt. Ik betaal 80 Euro voor een uur les, maar ik les op 'huiswerkbasis' (en op basis van wat de portemonnee toelaat), en dus niet elke week.
Wat ik er voor over zou hebben is voor mij afhankelijk van de didactische kwaliteiten van de instructeur en bewezen sportprestaties. Diplomering vind ik niet interessant, ik ken er genoeg met een ORUN papiertje die mijn paard nog niet mogen uitstappen en ik weet heel wat fijne ruiters/instructeurs die de kosten/baten-verhouding van de cursus niet in evenwicht vonden.

Ik rij verder niet bij een vereniging oid en ga graag van huis om te lessen omdat ik het voor de paarden ook goed vindt om regelmatig op ander terrein te lopen en omdat ik zo meer de wedstrijdsituatie simuleer.