Schrijven manegewedstrijd

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

StillAngel

Schrijven manegewedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 18:34

Hey ik had nog een vraagje (ja alweer :P ). Ik ben nu 14 jaar en zou ik dan kunnen schrijven naast de jury? Of moet je daar perse ouder voor zijn? Ik hoef er geen geld voor ofzoiets, ik vind het gewoon leuk om te doen ;)

Inujojo

Re: Schrijven manegewedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 18:35

Als jij een netjes handschrift hebt en correct Nederlands schrijft dan zie ik niet in waarom dat niet zou kunnen :P. Ik heb nog nooit gehoord van een minimum leeftijd om te mogen schrijven in ieder geval, ik was een jaar of 15 toen ik door mijn instructie werd gevraagd om te schrijven op een schoolwedstrijd die zij organiseerde :j.

carrylies

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 18:54

Hier is geen minimum-leeftijd voor. De verantwoordelijkheid voor het ingevulde protocol ligt bij de jury zelf. Een net handschrift is altijd wel prettig.

ikenindi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 19:03

ik weet dat mijn zusje een keer een lijstje kreeg wat een meisje van 12 had gechreven. mag schijnbaar. helaas was het niet te lezen...

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 19:04

carrylies schreef:
Hier is geen minimum-leeftijd voor. De verantwoordelijkheid voor het ingevulde protocol ligt bij de jury zelf. Een net handschrift is altijd wel prettig.

Daar kan ik natuurlijk altijd op oefenen haha. Ik kan heel snel schrijven, en als ik los schrijf ook wel duidelijk. En ik heb voor Nederlands een 7,1 dus dat is ook wel een net cijfer.

Moorke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 12:18

Als je maar een beetje snel kunt schrijven. Anders is het heel erg vervelend voor de jury. En het moet leesbaar zijn ja.. Maar soms is dat wel een beetje moeilijk als je 30 keer allemaal dingen op meot schrijven.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-09 07:54

als je netjes en vlot schrijft is het geen probleem.

ik doe het zelf al een paar jaar en ik vind het ook erg leuk,van Z dressuur tot F1 FNRS ik heb al vanalles gezien en geschreven.

NanceMiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 18:28

Als je een begrijpt wat de jury bedoeld, je netjes schrijft en ook bijblijft hoeft je leeftijd geen probleem te zijn. Vraag is bij verenigingen in de buurt, ze kunnen altijd hulp gebruiken bij wedstrijden en zeker van gemotiveerde, enthousiaste mensen!

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-09 22:26

dat kan wel hoor ik deed het op mijn 14e ook al

Tjuppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-09 23:45

Natuurlijk kan dat gewoon! Waarschijnlijk zijn ze zelfs blij met je. En als je iets niet begrijpt, gewoon vragen hoor!