Onze dochter heeft sinds een half jaar een E-pony waar ze leuk mee rijdt. Nu zag ik laatst de KNHS instructieweken aangekondigd maar er stond weinig in over wat er precies gedaan wordt. Ik zou graag meer weten over het soort lessen, wat er die week nog meer gedaan wordt (buitenritten, activiteiten naast het rijden) en het niveau van zowel de lessen als de instructeurs zelf. Ik vond de week best wel duur dus ik wil eerst meer weten voor ik kijk of het wat voor ons zou kunnen zijn.
Ik zag laatst hier wel een topic maar dat ging over mensen die zich dit jaar gingen aanmelden. Ik zoek dus ervaringen van de mensen die al geweest zijn. Het zou gaan om een week all-round ponies. Dochter rijdt B dressuur met wp, vindt springen leuk maar heeft nog niet zoveel ervaring, wil daar ook graag les in. Pony is dubbel M geweest en vooral met springen goede leerpony.
Alle reacties welkom!
PS. Mocht dit topic verkeerd staan, dan graag verplaatsen!
Martie
Geplaatst door de TopicStarter: 16-01-09 20:21
Hmmm, kennelijk weinig mensen die geweest zijn....of het was niks....
Martie
Geplaatst door de TopicStarter: 17-01-09 12:10
Nog steeds niemand? Misschien moet ik dit maar als topic in een andere afdeling zetten. Paardenpraat bv?
Bedankt Frianne maar ik heb net via een Bokker een goed topic gevonden: Bij Hippische Evenementen naar Harry'sHorseTrainingsweek. Heb daar flink gelezen....