les van Mascha Reijs?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

aslo

les van Mascha Reijs?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-08 08:47

Wie heeft er ervaringen met les van Mascha Reijs? Mijn dochter krijgt eind deze maand les van haar en ik was wel nieuwsgierig naar jullie ervaringen, manier van les geven etc.

aniek87

Re: les van Mascha Reijs?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 12:25

Hallo Wij hebben sinds kort clublessen van haar, daarnaast heb ik 1 x in de twee weken priveles!
Bevalt echt super goed! Ze weet waar ze het over heeft en kan je alles goed en duidelijk uitleggen!!

Succes met de les!

suzycarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 12:28

Ik heb met Mascha samen gewerkt...
Kan goed lesgeven, kan niet anders zeggen....DOEN!

aslo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 12:50

Inmiddels heeft mijn dochter dus een les gehad en idd beviel heel erg goed. In februari komt ze wederom een dag en dan zullen we zeker weer van de partij zijn. Privélessen zijn helaas lastig vanwege de afstand en voor 1 persoon wil ze liever niet dat eind rijden. Dus voorlopig moeten we het even zo doen. De planning voor februari is dat een iedere combinatie even privéles krijgt, dan een proef rijdt op zijn/haar nivo. Deze wordt beoordeeld door Mascha en tevens opgenomen en nadien geëvalueerd. Lijkt me een super ervaring, want dan zie je wat je goed doet, niet goed doet en wat en hoe er verbeterd kan worden.