Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

)
casperrr schreef:Ik geef nou al zo'n 4 1/2 jaar les, maar het is mijn nou echt nog nooit overkomen dat iemand zich op de dag zelf een half uur (voorbeeld) opbelt dat ie niet kan...
Bij mij geld die 24 uur norm ook niet, als de les om wat voor reden van beide kanten niet door kan gaan hoeft er ook niet betaald te worden.
Een goede goedgekeurde cap vind ik belangrijk, stalschoenen met chaps of rijlaarzen. Het is of jas/vest uit of aan, niet open. Respectvol omgaan ben ik het volledig mee eens.
Weet verder niet hoe de opbouw van jouw les is? Instappen/uitstappen erbij of niet? Ik heb het graag dat als ik 2 uur aankom, de combinatie al even heeft ingereden en klaar is om een stapje verder te gaan met de training. En niet dat als ik 2 uur aankom de pony nog op stal staat, of dat ze er net op zitten (uitzonderingen daar gelaten offcourse)
Vanmiddag moest ik ook lesgeven en moesten de paarden nog van wei gehaald worden, daar was ik ietwat minder blij mee...

Lowara schreef:mmm dus jullie hebben geen oplossing voor het plotseling ziek worden? zit een beetje met 2 kanten namelijk.
weet van enkele leerlingen dat ze hier misbruik van gaan maken en gewoon zeggen dat ze ziek zijn puur om het lesgeld niet te betalen, maar wil ook gewoon 1 lijn hebben voor iedereen natuurlijk.
De regels waren vooraf duidelijk, ik kon er in dat geval echt niks aan doen, maar was bereid me aan de afspraak te houden.

) dan moet ik af en toe wel een met en flauw glimlach zuchten (zeeuwen
) 
) dan zal ik dit ook zeker bespreken. Ik ben gelukkig ook niet afhankelijk van mijn lessen (alhoewel, ik betaal mijn andere lessen er weer mee, en dat is best flink wat geld...
)