Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

kunnen ze niet veel meer doen, dan richtlijnen geven, en dat kan ieder op z'n eigen manier invullen.

Beaux schreef:Ik vind het een beetje onzin allemaal. Al wordt de proef in badpak beoordeeld als die proef maar goed beoordeeld wordt!
Ik zie niet eens wat de jury aan heeft in die auto of dat hokje.
Met hele grote belangrijke concoursen en kampioenschappen waarbij de jury ook nog deelneemt aan de prijsuitreiking vind ik het weer wat anders maar voor die kleinschalige wedstrijd om de hoek hoeft het van mij niet hoor.
lLiekee schreef:ik denk dat dat persoonlijk is, de een vind dat normaal en de ander vind dat heel erg netjes.
Suzanne F. schreef:Het is gewoon Part of the game. Je weet dat je als jurylid representatief moet zijn en daar zijn bepaalde kledingvoorschriften aan verbonden. Staat gewoon in de reglementen. Iedereen moet de reglementen naleven dus de jury ook.
miep1979 schreef:@Carrylies we hebben het hier over de kledingvoorschriften van de KNHS en deze zijn terug te vinden in iig het lesboek
judithh schreef:Laatst zat ik met een collega te jureren en die zat in haar rijbroek met jophurs te jureren daar heb ik wel melding van gemaakt, dat is absoluut uit den boze.