Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kleinvosje schreef:Ik heb er nu 1 staan, maar Paroeska, je bent zeer zeker welkom om namens mij in Uden te rijden hoor!
Laat maar weten, ik kom graag weer voorrijden! roosje78 schreef:Elegant schreef:Ik ben nog op zoek naar M-combinaties die willen voorrijden. Data: 14, 21, 28 januari, 4, 11, 25 februari en 4 maart. Accomodatie: Hippisch Centrum Harmelen. Aanvang: 19:30 (of iets later in overleg).
Heb je elke les eentje nodig? Dat zijn er echt heel veel!

Paroeska schreef:Dat zou super zijn! We komen nog steeds juryleden tegen die een pony tussen de paarden niet waarderen. Vorig jaar heb ik er zelf ook heel veel van geleerd en was het zeker eens met de jurycommentaren. Vooral bij mijn bruintje waren er verschillen van 20/30 punten dus dat was zeer leerzaam voor iedereenLaat maar weten, ik kom graag weer voorrijden!
. 
jury schreef:Kun je beter uitprinten. Dat is goedkoper en vond ik fijner mbt de aantekeningen.
Ik heb nog uittreksels ed evt digitaal voor jullie. Indien interesse dan moet je maar even je mail adres pb-en.
Suus___ schreef:Hoe bedoel je niet waarderen?
Helaas lopen deze juryleden er nog steeds rond..
Ik was gisteren inderdaad jarig. Het was zeker een goede discussie