Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mandiiee schreef:een vriendin van mij had ook een leuke
met springen was ze gevallen weet je wat er om wordt geroepen, gediskwalifiseert wegens onnodig afstappen
Tomaatje schreef:Nee, 1 meter 30 (staat tenminste in mijn versie van de reglementen).
Sammie schreef:omg! Ik zie zo'n klein kind al met een zweep van 1.10 op een A pony
Suuszels schreef:hmm.. ik denk dat bij mij de raarste was: je moet je pony eerst stil of rechtzetten..
k reed op een paard van 1.70 ofzo
Netje schreef:Een van mijn meiden had laatst bij een proef in de L2 bij het wijken als commentaar: leuk geprobeerd ! Ze had voor het onderdeel een 5, maar werd wel 2 keer eerste. Ik vond het een beetje flauw. Zeg dan gewoon: het ziet er niet uit (want het ging ook niet goed)!
Ook hebben we wel eens voor verzorging een 6 gekregen, stond erbij: staart niet gevlochten (is helemaal niet verplicht). Mijn meiden rijden met z'n tweeën op hetzelfde paard. Had mijn andere dochter bij dezelfde jury 40 minuten later (met dus hetzelfde paard, zónder gevlochten staart) een 7 en geen commentaar op de staart.
Fleurtje100 schreef:Een stalgenootje van mij had dit weekend op haar protocol staan bij het achterwaarts gaan:
4: paard gaat diagonaal achterwaarts.
En dit tot twee keer toe!