Mede wedstrijdsecetariaten

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-20 22:45

Flower033 schreef:
daffodil schreef:
Misschien herkent iemand hier mijn probleem. Ik heb concours op mijn nieuwe laptop gezet (vorig jaar al) maar deze blijft elke keer vastlopen als ik probeer de wedstrijd in te voeren of de gegevens wil binnenhalen. Enige oplossing is geforceerd sluiten maar ik kom dus geen steek verder.

Mijn oude laptop doet het nog maar dat is rete irritant werken. Ik heb alles er al afgegooid, opnieuw geinstalleerd maar niets helpt.

Krijg je een foutmelding te zien? En zo ja welke?

Nee het systeem blijft gewoon hangen en niets reageert meer. Ik kan dus geen gegevens binnenhalen. Wel roosters aanmaken maar verder niets.

ponyparadijs

Re: Mede wedstrijdsecrtariaten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-20 20:26

Is er hier iemand die een groot concours met zeg minimaal 6 banen paarden en pony's draait en misschien een draaiboek heeft

Kelan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-20 08:42

Wij hebben een draaiboek (of eigenlijk meer een checklist per maand) die we ieder jaar voor onze outdoor concoursen gebruiken). Die kan ik je wel sturen als je wil.

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-20 10:10

Kelan schreef:
Wij hebben een draaiboek (of eigenlijk meer een checklist per maand) die we ieder jaar voor onze outdoor concoursen gebruiken). Die kan ik je wel sturen als je wil.

Ik heb je een bericht gestuurd

Flower033

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 18:16

Nee het systeem blijft gewoon hangen en niets reageert meer. Ik kan dus geen gegevens binnenhalen. Wel roosters aanmaken maar verder niets.[/quote]

Update je het programma wel regelmatig? Als je dat wel doet, dan misschien een keer verwijderen en opnieuw installeren. En als dat niet helpt, zou ik even contact opnemen met de maker van het programma. Ergens, ik denk onder 'Help' of op de website waar het kan downloaden staan contactgegevens van de maker. Ergens worden namelijk wel zgn Crash-files opgeslagen. Maar als leek maak je daar waarschijnlijk niet zoveel van.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-20 21:17

Nou ik heb de wedstrijd nu gemaakt op de oude laptop en ging gister alles printen en had alleen mijn huidige laptop bij me. Keer of 16 vastgelopen maar het is gelukt!

Ik zal er eens achteraan gaan maar opnieuw geinstalleerd en updates allemaal al gedaan.

Flower033

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 13:02

Staat er op je computer wel een volledige versie van Office op je computer?

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 13:18

Ja zeker, betaal ik nog voor ook :D

Het gekke is dat op mijn oude laptop echt niets aan de hand is. Maar de nieuwe, het werkt gewoon niet. Nu ook weer, ik heb wat aanpassingen dus dacht open m, maar hij slaat echt gelijk vast! Doe t vanavond wel op de andere.

Flower033

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-20 13:46

Dan weet ik het ook niet meer. Op de knhs-site staat een lijst met mensen met veel verstand van Concours. Misschien dat die je kunnen helpen.

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 16:31

Er is een nieuw programma beschikbaar, hebben jullie dat al gedownload? Ik ga er zo eens even naar kijken

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 16:36

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-20 20:46

Hmmm, nieuwe programma loopt steeds vast, van de week laptop maar eens proberen

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-20 13:33

Wat ik begrijp is het een versimpelde versie van het concours programma

Riaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-20 13:01

ponyparadijs schreef:
Is er hier iemand die een groot concours met zeg minimaal 6 banen paarden en pony's draait en misschien een draaiboek heeft

Heb geen draaiboek maar je mag me altijd pb-en bij vragen :)

ponyparadijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-20 17:34

Bij ons ligt de hele boel natuurlijk helemaal stil nu.
En we weten natuurlijk niet wanneer we weer aan de gang kunnen.
MAAR......
Regelen jullie nu nog wel dingen zoals juryleden bijvoorbeeld voor bijvoorbeeld de outdoor wedstrijden?

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-20 18:33

Onze eerste outdoor wedstrijd is op 17/18 april. Dit zal waarschijnlijk niks worden, maar we wachten nog wel even af voordat we definitief af lasse . We zijn nog niet actief bezig geweest met jury’s zoeken, al staan er al wel een paar gepland. We moesten ivm de storm in februari onze laatste indoor dressuurwedstrijd namelijk af lassen en hebben toen die jury’s meteen gevraagd of ze dan de eerst volgende wedstrijd wouden komen...

Hier in de buurt komen al best wat berichten voorbij van concoursen in mei en juni die worden afgelast. Logisch als je ruim van te voren al veel moet regelen, huren, kosten maken, etc. Wij kunnen alles vrij kort van te voren beslissen, we hebben alles zelf en als we vlak van te voren af lassen maken we geen kosten. Het enige punt is de juryleden..

liberty

Re: Mede wedstrijdsecetariaten

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 21:21

Ik had bijna voor april en juni de juryleden al rond, april gaan wij denk ik nog niet organiseren, ik hoop in juni weer.

xx_Irisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 21:23

Wij hebben alles tm 1 juni inmiddels afgezegd, net als heel Nederland.
Juryleden waren al rond maar helaas!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 21:26

Maar we weten eigenlijk nog niets, want de regels zoals voor ons gelden tot 6 april. Alleen voor vergunningsplichtige evenementen geldt het verbod tot 1 juni. Dinsdag weet de regering meer te vertellen als het goed is

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 21:34

Wij gaan het echt niet aandurven om een wedstrijd te organiseren zolang je niet op minder dan 1,5 meter van elkaar mag zijn.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-20 22:58

liberty schreef:
Maar we weten eigenlijk nog niets, want de regels zoals voor ons gelden tot 6 april. Alleen voor vergunningsplichtige evenementen geldt het verbod tot 1 juni. Dinsdag weet de regering meer te vertellen als het goed is

Nou dat ging een beetje vreemd natuurlijk. Ik had maandag het bestuur al bericht dat ik iig de wedstrijd van 10 april ging cancellen want dat werd toch te krap en toen kwam de melding alles tm 1 juni afzeggen.

Dat heb ik dus ook maar gelijk gedaan en daarna kwam de nuancering dat het om vergunningplichtige evenementen ging. HEel vreemd maar om eerlijk te zijn denk ik niet dat we er op 6 april vanaf zijn dus ik laat het maar zo.

Ik heb 5 wedstrijden geannuleerd.

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 09:04

Ik heb onze wedstrijd van 2e paasdag geannuleerd, mede ook doordat ik na maandag dacht dat die niet door mocht gaan.
Nu is dat dus nog niet zeker, maar ik vind het wel prima zo. Ga niet weer de boel terug draaien

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 09:39

Nou dat is mijn idee ook hoor Frensie, ik moet het eerst nog zien of we dan al redelijk goed zitten en ik ga zelf ook geen risico's lopen. Dan maar geen wedstrijden.

mylittlejoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 10:16

We hebben toch een mail gekregen van de KNHS dat ze alle wedstrijden tot 1 juni annuleren vanuit de KNHS?

PSvanLot

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-20 10:26

mylittlejoy schreef:
We hebben toch een mail gekregen van de KNHS dat ze alle wedstrijden tot 1 juni annuleren vanuit de KNHS?

Nee hoor, alleen de vergunnenhoudende evenementen. De gewone wedstrijden mogen tot 6 april niet tot dusver. Dinsdag zal er meer bekend worden.