Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

daffodil schreef:Goed, ik mag dus niet.....en daar baal ik flink van. Gesprek ging goed, test ging goed maar blijkbaar zat ik niet goed met de proefjurering en dat verbaast me. Ik ga daarom ook aan de KNHS opheldering vragen want ik vermoed dat ze me te positief vonden punten en dat strookt in mijn beleving dan weer niet met de recente bijscholing die we gehad hebben. Als ik zo zou punten als daar gezegd werd, had ik nog veel hoger moeten gaan zitten......
Ik vind het zo'n domper dat ik ook nog niet weet of ik nog een keer opga hiervoor. Ik vind het leuk om te doen, vind het helemaal niet erg om er tijd en geld in te steken maar de manier waarop dit nu gaat zint me niet......Mijn vriendin heeft tijdens het gesprek ook gevraagd wat je eruit moet concluderen als je volgens hen niet voldoet aan hun eisen, ze kreeg daar geen duidelijk antwoord op maar ook dat is mijn vraag eigenlijk. Wat moet je hier nou mee? Misschien hou ik het wel gewoon voor gezien en steek mijn tijd en energie in andere dingen.
(voor verder info maar via pb)
Neeeeee Daf jij niet door 
dat had ik me vooraf al bedacht!!!
als ik niet door mocht, had ik een einde gemaakt aan mijn jurybestaan, want kennelijk zou ik dan niet goed functioneren en vond ik het zonde van mijn tijd die erin gaat zitten.......