Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
LiVetime schreef:ikkuh_ schreef:ik ga de ORUN cursus in zwolle via school doen
maar dan moet ik nog lid worden van de KNHS waar moet ik dan lid worden, ik zie er 2 staan namelijk: KNHS Rijverenigingen
en KNHS Individueel lidmaatschap weten jullie welke ik moet hebben?
Ik ben lid geworden van de Recreatieruiters. T goedkoopst voor mij
Maar in Zwolle? Das veel dichterbij voor mij. Volg je dat alleen met mensen uit je klas, of ook met mensen daarbuiten??
maar dit is via school maar ik weet niet of er ook nog andere mensen meedoen ik kan dat morgen wel even op school vragen
femskie schreef:@Bettine: wow een ZZ licht paard mee! Dat is ook wel heel spannend voor de andere deelnemers denk ik..

Mootje schreef:Nu moeten we weer wachten tot eind volgende week![]()
Moet iedereen de eerste les zijn paard meenemen, aangezien de geschiktheid van het paard beoordeeld wordt door de cursusleider?

Maar je hebt idd wel veel ruimte nodig. Sannnn schreef:Heb jij Blacky toen in Ede gestart Bettine? Machtig mooi paard is dat. Maar ik heb ook wat met zwarte paarden, dus wat dat betreft.
Kan jou namelijk nog vaag herinneren van Ede Heideconcours topic.

Lielle schreef:ik heb ergens een boek met 100 springoefeningen, die zijn ook leuk. En Lucinda Fredericks (daar les ik af en toe) heeft er ook een heleboel, maar die zijn wel erg heftig. Veel controle en echt extreem korte afstanden, dat zal in de ORUN minder gewaardeerd worden.
zien er bekend uit Mootje, dat soort dingen gebruikt Rob ook regelmatig. Erg leuk zijn ook hindernissen op de volte, maar ook dat is wsl al te moeilijk.
Bettine schreef:Sannnn schreef:Heb jij Blacky toen in Ede gestart Bettine? Machtig mooi paard is dat. Maar ik heb ook wat met zwarte paarden, dus wat dat betreft.
Kan jou namelijk nog vaag herinneren van Ede Heideconcours topic.
Wanneer in Ede?
Dit jaar heideconcours had ik Ray (= ook groot & zwart) mee, vorig jaar en het jaar daarvoor Blacky
Maar ze zijn allebei knap hoor
Bij een les van Ton ben ik nog niet wezen kijken, maar het leek mij een zeer sympathieke man!