Ik heb toen een volte afgezet met balkjes. Iedere balk die ze voorbij waren was een punt.. Toen lukte het dus wel
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

weet alleen nog niet wat ik ga doen om hun aandacht er bij te houden ladypaard schreef:haha ik ken dat, bij een andere instructrice hoeven ze niet zelf op te zadelen, dus ik loop me dan gigantisch te ergeren. maar ik heb t ook als mijn eigen kinderen in een andere les van mij inhalen. dan valt ineens de hele structuur van de les in elkaar.
heb nu zo een kinderfeestje 3x 1/2 uur met allemaal jongensweet alleen nog niet wat ik ga doen om hun aandacht er bij te houden
..
ik gebruik de constructies van de spelletjes en brouw er zelf "iets veiligers" van .
) 
(Juf, Juf uw paard loopt weg
)
ik moet vaak meer op hen letten dan op de groep.
toen we terugkwamen heb ik haar zo op stal gezet, moest eerst de anderen helpen met afzadelen. toen ik terug kwam stond ze nog steeds met de neus in het hoekje, heel schuldig te kijken. pas toen ik niet meer liet blijken dat ik niet meer boos was en ze toch een snoepje kreeg kwam ze weer normaal in stal staan (zo ontzettend lief
"krijg hier een penny aanval")
)dus mag nu volop lesgeven, en wordt dus ook overal ingezet hihi.

leuk hoor ...Er staat hier in het topic idd heel veel genoemd. Leuk om eens door te lezen als je eens niets te doen hebt