Ik vraag me alleen af, waarom de KNHS op deze manier selecteert. En daarnaast heb ik het niet over jou, want ik geloof niet dat jij valt onder de ''net aan M1+1 met geluk ruiters'' Aangezien jij 3(?) paarden in de M hebt.., ik heb het ook niet over Hanne of Carolina(mocht je dat ook denken), ik heb het gewoon over het algemeen!
Als je als KNHS zijnde dan toch de keuze hebt uit ''net aan M1+1 ruiters'' of je hebt het over ''meervoudig Z ruiters'' en je weet niet hoe deze mensen in het echt rijden, of hoeveel kijk ze er echt op hebben, waarom selecteer je dan de ''net aan M1+1 ruiters'', waarom dan niet de ''meervoudig Z ruiters'', als je dan toch selecteert op basis van een ingevuld papiertje, dan lijkt het mij handiger dat je, om meer zekerheid van kunnen te hebben, dat je eerder de Z ruiters selecteert dan de ''net aan M1+1 ruiters''....
en dan heb ik het niet over dat sommige B ruiters het misschien beter zien, dan een aantal Z ruiters, dat kan best voorkomen hoor, daar zul je mij niet over horen, maar dat kan de KNHS niet weten op basis van zo'n papiertje, dus vandaar dat B+10 ruiters ook afgewezen worden, omdat ze nog geen M1+1 zijn....
Ben het met je eens Tyrza!