Ik wist gister al wel dat ik geslaagd was maar niet met welk cijfer, die kreeg ik vandaag via de post. Een 9.2 ! Heb weleens slechtere cijfers gehaald haha
Black_riders, heb je morgen examen? Succes dan!! En laat ons even weten hoe en wat op de examendag..
Jeeej! Ook geslaagd met een 8.4 Theorie in the pocket!
salitka
Geplaatst: 03-04-12 15:59
Blackriders, succes! Ben heel benieuwd naar je ervaringen van het examen dus hou ons op de hoogte! Hier ook geslaagd met een 8.9
jollyjoker
Geplaatst: 03-04-12 16:00
@bento- er staat bij PVB- Voldaan! Dat staat ook bij theorie -voldaan en dan tussen haakjes je cijfer! Ik ben er vanavond niet, heb buikgriep! De WC is mijn beste vriend dus blijf maar even thuis!
Ik had van de 20 vragen 1 volledige bladzijde met 5 vragen GEMIST, heel stom dus.. maar alsnog geslaagd met een 7,3 de 15 die ik had ingevuld waren dus gelukkig goed.
Bij ons ook iedereen of miss 1tje niet omdat die nog geen pvb had ingeleverd.
Ik kan echt moeilijk inschatten hoe ze gaan beoordelen op je rijden. Onze instructor zegt dat er veel op dit moment gaan zakken ??? Terwijl er veel Z2/ZZL rijden..
Bij ons ook 2 gezakt 1 met een 3,6 en de ander 5,2...
Ik doe zonder eigen rijden, dus daar hoef ik me gelukkig niet druk over te maken dat ik daar op zak. Gister mn springles geoefend voor het eerst, ging voor geen meter, maar weet nu wel wat ik wil. Al vonden een aantal het wel heel erg technisch.
Ladygiroc
Geplaatst: 04-04-12 14:46
MissCharlie schreef:
Oh oeps. Verkeerd gelezen. Nouja wederom, niveau heeft er dan niet altijd wat mee te maken, heb je het formulier gezien waarop ze beoordeeld worden?