Hou ons maar op de hoogte, ik ben ook benieuwd maar moet nog wachten tot de 30e...
Chaos
Geplaatst: 16-11-09 15:22
Zijn er nog mensen die net als ik vanavond in Didam beginnen?
jipje_niekje
Geplaatst: 16-11-09 15:24
Ik heb ook erg veel zin in vanavond! Ben wel erg benieuwd naar alles, naar de cursusleider, medecursisten, enz. (en dat hele dikke cursusboek natuurlijk ) Hoop wel dat er een kantine of iets is waar het een beetje warm is, ben nogal een koukleum Ga ook nog een thermobroek halen voor de weken er na, zie het anders niet goed komen met mij
Skaatje
Geplaatst: 16-11-09 18:53
Spannend hoor, ik ben benieuwd naar de verhalen van iedereen die vanavond begint... Succes allemaal!
@ Rooz_89: Ik heb ook nog geen bericht gehad over de cursusleider, nog even afwachten maar..
Ik ga met een half uurtje van huis vandaan, ben benieuwd!
Jeaulijn
Geplaatst: 16-11-09 19:19
Nou ik ga ook met een half uur weg, ik weet niet echt wat ik moet verwachten. Ik ben nu bij mijn vriend en de envelop met brief ligt thuis, moet je nog wat bijzonders meenemen? Heb al wel een kladblok klaarliggen
Hoe vonden jullie het?? Bij mij was het super gezellig, ik zit in Amsterdam bij de bereden politie. Heel gezellig. De helft is van de politie en de andere helft is gewoon net zoals ik. Leuke man die het geeft ook Volgende week gaat me paardje mee ben benieuwd
Ik vond het ook leuk! Mijn paard moet nog een weekje wachten. Had nog nooit gehoord van die vrouw die het bij ons geeft, maar het lijkt me wel een leuk persoon met verstand van zaken
Ik vond het ook erg leuk! Worden late avonden als ik het zo hoor haha...maargoed. Ik was in Steenbergen trouwens. Ben benieuwd of er nog meer op bokt ook zitten daarvan?
Ik mag vanavond naar de ORUN toe, ben benieuwt hoe het zal zijn Heb er aan de ene kant wel heel veel zin in maar aan de andere kant word het ook ren en vlieg werk Ik ben om 6 uur afgewerkt, dan naar stal om te mesten en dan om kwart voor 7 weer in de auto naar Berghem. Ben benieuwt, en dan hoeft er deze keer niet eens 'n paard mee
UniFlap
Geplaatst: 17-11-09 09:01
Ik ben weer terug:) Was erg interresant en ik moet als de sodejanus gaan leren over springen Volgende week moet m'n peerd mee:) Bij ons ook uitgaande van om de week. En voorlopig alleen eigenlijk.
Ik ben zeer benieuwt vanavond hoe het bij ons zal zijn. Ik verwacht dat ik de Benjamin ben . En mijn paard misschien ook nog wel (als die straks mee moet).
@ luffwinny & avensis: Wie geeft de cursus bij jullie? Ik sta op de reserve lijst voor Apeldoorn, maar ik denk niet dat het dit jaar nog wat wordt..
Nellekeee
Geplaatst: 17-11-09 11:14
Ik ben ook nog maar 18, en was nog een meisje bij ons in de groep die 18 was. De rest was allemaal begin 20 ongeveer en een vrouw van achterin de 40. Dus veel jonge mensen!
Claasje
Geplaatst: 17-11-09 11:14
Ik heb er ook erg veel zin in . Ben benieuwd wie onze cursusleider is. @ LovesHerPony Hoe oud is het paard wat jij meeneemt? En jij zal denk ik ook wel de Benjamin zijn