Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
sologirl schreef:Ik ging eens met een vriendin mee op wedstrijd... Ze had iets van 162 (Nieuwe puntentelling) Het ging echt heel slecht... Beestje was hartstikke gespannen en de arme meid hield het niet meer... Maar reed gwn door! Vond ik opzich al een complimentje waard!
Staat er onderaan haar proef: Leuke Pony! (Oftewel als er een andere ruiter opzat zou het veel bter geweest zijn)
Voor de rest heb ikzelf alleen maar raar opgekeken als je nog commentaar bij een 8 krijgt... Dan heb ik ook zoiets van... tja..
OoappeloO schreef:Het commentaar van een jurylid bij een bixie dres wedstrijd..
PONY LOOPT NIET AAN DE TEUGEL.. ?!?
Of bij een Z2 dres laten neerzetten dat de voorlezer wel erg zacht voorleest, dat tie t niet kon horen..?
Lielle schreef:Nog een ander voorbeeld. Je laat werkelijk de perfecte draf-galop overgang zien maar die is 3 meter te laat. Geef je dan ook een 4?
mienetje schreef:Lielle schreef:Nog een ander voorbeeld. Je laat werkelijk de perfecte draf-galop overgang zien maar die is 3 meter te laat. Geef je dan ook een 4?
Ik had laatst een galop-draf overgang die te vroeg was gereden, en iets tegen de hand was, een 2.. Dat vond ik toch wel erg overdreven laag (in de B).. Dit tot 2 keer toe in de proef..
Laatst kwam de jury naar me toe, en vertelde me dat ik mijn pony heel erg mooi in de aanleuning had lopen, wat ook echt zo was, maar dat hij me daar vervolgens een 4 op geeftZeg dan niet tegen mij dat ik mijn pony zo goed in de aanleuning had, of geef er een hoger cijfer op!!
MaCHo_LoVeR schreef:er was bij ons met indoor een meisje die had een oortje in en haar moeder een microfoontje dus zo kreeg ze aanwijzingen
Lielle schreef:MaCHo_LoVeR schreef:er was bij ons met indoor een meisje die had een oortje in en haar moeder een microfoontje dus zo kreeg ze aanwijzingen
met losrijden mag dat, in de proef leidt dat direct tot uitsluiting.