Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Suzanne F. schreef:Wie bedoel je Judith? Snap het niet helemaal.
Ik ben trouwens afgewezen op zwangerschap, ze verwachtten dat ik aankomend jaar weinig tijd zou hebben om ervaring op te gaan doen bij de Z ring, om dus te jureren.

Fitzroy schreef:Ik kan me bv. ook goed voorstellen dat ze kijken naar het aantal keren dat je beschikbaar bent.
Iemand die aangeeft maar 10 x per jaar beschikbaar te zijn is voor de Regio niet echt een aanwinst.
Dat zou dus best een selectiecriterium geweest kunnen zijn.
beb schreef:Beetje vaag 50x dat is ongeveer 4x perweek.dat nemen ze toch niet erg serieus hoop ik

beb schreef:Beetje vaag 50x dat is ongeveer 4x perweek.dat nemen ze toch niet erg serieus hoop ik

CGJ12 schreef:
Zolang je moet aangeven hoe vaak je DENKT te kunnen jureren kun je natuurlijk van alles verzinnen.
Ik heb een vage kennis geadviseerd om op te schrijven dat hij 50 keer per jaar beschikbaar was. Prompt aangewezen voor de cursus. Dat ie uiteindelijk maar 5 keer per jaar daadwerkelijk gaat is een heel andere zaak.
Sommige mensen/organisaties vrágen er gewoon om, om opgelicht te worden.......
beb schreef:ooowwwwwwwww haha sorry ik bedoel per maand!!!!!!
beb schreef:Nee maar het komt wel heel kleinerend over, naar de mensen die niet hoger als m hebben gereden.misschien hebben die mensen wel nooit de mogelijkheid gehad, om over een goed paard te beschikken om in het z of hoger te komen, maar wel het inzicht hebben over een goed gaand paard omdat ze al jaren langs de bakrand mee zitten te kijken als er gereden wordt.
Alanta schreef:Ik vind toch dat een aantal mensen hier zich nogal denigrerend uitlaten over de mensen die B en L mogen jureren, de z.g.n. "M1 + 1'ers". Deze mensen hebben hun best gedaan, hebben misschien ook niet altijd de beste paarden gehad, maar beginnen wel ergens. En hoe denken jullie idd dat al die grote mensen zijn begonnen?! Laat iedereen a.u.b. ff in zijn of haar waarde!
), ruiters in de ring die professioneel rijden(eigen stal, rijden gemiddeld elk paard Z en verkopen ze daarna), omdat ze een keer een jong paard mee willen nemen in de L2 bijvoorbeeld. Dan moet een ''net aan M ruiter/amazone''(en nu dus het jurylid
) ,aan een professioneel rijdende ruiter/amazone gaan vertellen wat er bij hem/haar fout gaat. Dat vind ik (en dat is heel persoonlijk!!) een beetje merkwaardig*laat ik het maar zo omschrijven* CGJ12 schreef:Suzanne F. schreef:Wie bedoel je Judith? Snap het niet helemaal.
Ik ben trouwens afgewezen op zwangerschap, ze verwachtten dat ik aankomend jaar weinig tijd zou hebben om ervaring op te gaan doen bij de Z ring, om dus te jureren.
Wat zei ik??????![]()
![]()
Soms heb ik toch zó'n vooruitziende blik!
Ik blijf mezelf verbazen.......![]()
![]()
Je bent toch ook wel oerstom als je dat echt vermeld hebt.......
Nistria schreef:Best moeilijk, je kunt met de meest beroerde M-proef nog een winstpunt halen maar ik ken ook mensen die hoogtens een B-proef hebben gereden maar die wel precies weten hoe het in elkaar steekt.
Suzanne F. schreef:Nistria schreef:Best moeilijk, je kunt met de meest beroerde M-proef nog een winstpunt halen maar ik ken ook mensen die hoogtens een B-proef hebben gereden maar die wel precies weten hoe het in elkaar steekt.
Klopt!
Nistria schreef:klopt maar die groep mag je (zeker op B en L niveau) niet voor de kop stoten!
* missmiekie schreef:Nistria schreef:klopt maar die groep mag je (zeker op B en L niveau) niet voor de kop stoten!
Uitleg?! *Ben ziek thuis, dus m'n hersenen zijn niet zo wakker*
Nistria schreef:missmiekie schreef:
Uitleg?! *Ben ziek thuis, dus m'n hersenen zijn niet zo wakker*
haha goede morgen!
ik bedoel mensen die zelf niet fanatiek wedstrijd hebben gereden, maar wel weten hoe de vork aan de steel zit.
Die mensen moeten ook wel een kans krijgen om zich te bewijzen als jurilid. en dus al helemaal op B en L niveau.
) slaag je wel voor de cursus, dus die toets is dan (in mijn ogen) voor die groep niet goed genoeg om te toetsen*weet even niet hoe ik het anders kan uitdrukken*
), gaat naar de jury-auto en krijgt het volgende te horen: '' Je hebt in elk geval geen winst'' Dus meisje in kwestie zegt: '' Ohw?'' Zegt jurylid in kwestie: '' Ja, als ik zo'n proef reed, kreeg ik ook nooit winst''
Eerst moet je heel hard lachen, maar eigenlijk is het zo krom als het maar zijn kan