Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
PSvanLot schreef:En bij ons zijn de afmelders de beste inkomsten. Ik heb zoveel reserve ruiters op de lijst staan dat ik die gaten makkelijk opgevuld krijg. Sommige wedstrijden heb ik 8 afmeldingen die opgevuld worden. Makkelijke €80,-
Debbie schreef:Ik heb ook nooit zo'n moeite met afmelders. Al betaald zeker de helft de eerste nota niet, maar na een herinnering en weer 2 weken later een ingebrekestelling maken ze het toch vaak ineens snel over
PSvanLot schreef:Dit jaar gaan we voor het eerst met een pinautomaat werken naast contant betalen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat bevallen.
daffodil schreef:ander vraagje, ben ik de enige die het nieuwe online systeem maar ruk vind? Ik kan heel lastig zien wie zich ingeschreven heeft op welke dag (meerdere wedstrijden open)
ponyparadijs schreef:Debbie schreef:Ik heb ook nooit zo'n moeite met afmelders. Al betaald zeker de helft de eerste nota niet, maar na een herinnering en weer 2 weken later een ingebrekestelling maken ze het toch vaak ineens snel over
Hier ook geen moeite met afmelders mits ze voor de definitieve lijst afmelden is het eenvoudig opvullen.
We moeite met mensen die een uur voor hun start afmelden.
daffodil schreef:Wij hebben een regeling voor eigen leden. Die mogen kosteloos afmelden als ze daar geen misbruik van maken. Maar echt, ik heb maar zo weinig afmelders.
Wat ik irritanter vind is mensen die in de laatste week nog bij willen schrijven. Voorheen deed ik echt heel veel moeite maar daar ben ik mee gestopt. Toppunt was de keer dat ik op vrijdagavond de startlijst gemaakt had en tegen de tijd dat het zondag was een extra jury kon regelen omdat ik 22 extra starts had, waarvan 16 eigen leden. Toen is er even een mailtje rondgestuurd.......de keer erna kregen een aantal dus nee te horen, niet grappig maar het werkte wel!
En ik ben echt heel makkelijk en soepel maar hier werd ik wel echt geirriteerd van
PSvanLot schreef:xx_Irisje schreef:Wij werken tegenwoordig met tikkies en dat werkt ook echt heel goed. Mooi niet dat we 10% gaan afdragen aan de KNHS.
Maar dan moet je wel altijd dezelfde persoon achter het secretariaat hebben zitten of laat je er iedereen mee werken?
ingvdh schreef:PSvanLot schreef:Maar dan moet je wel altijd dezelfde persoon achter het secretariaat hebben zitten of laat je er iedereen mee werken?
Tikkies kan je ruim voor de wedstrijddag zelf sturen. Dat hoeft het probleem niet te zijn.
De dag van te voren nakijken wie er wel of niet betaald heeft en dat aantekenen op de betaallijst die op het secretariaat komt te liggen.
Tucktuck schreef:Ja 12 starts is niet echt rendabel. Gelukkig een hele lieve locatie eigenaar die ons helpt waardoor het goed gaat. Maar indien dit niet verbeterd is dit waarschijnlijk ons laatste jaar.
Als je leden ook niet komen starten dan houdt het een keer op.
ponyparadijs schreef:PSvanLot schreef:Nergens is er veel keuze in ZZL juryleden. Er werden er 2 jaar geleden 24 opgeleid en volgend jaar weer hetzelfde aantal...
En praktisch iedereen schrijft wel de ZZ licht uit.
Wat dus eigenlijk ook onze eigen schuld is dat we dit probleem behouden.
PSvanLot schreef:xx_Irisje schreef:Wij werken tegenwoordig met tikkies en dat werkt ook echt heel goed. Mooi niet dat we 10% gaan afdragen aan de KNHS.
Maar dan moet je wel altijd dezelfde persoon achter het secretariaat hebben zitten of laat je er iedereen mee werken?