Roxxiejj schreef:Gisteravond bij de jurycurses L mocht ik rijden met mijn ruin. Aan het einde moest ik ook een L2 proefje rijden, deze werd door alle cursus leden beoordeelt, inclusief de cursusleider.
Paard was na een uur rijden een beetje lauw aan het worden, maar kreeg toch na die tijd leuke punten en commentaar te horen. Welke klasse is normaal met dit beest reed. Schrok eerst een beetje, dacht nou, het ging niet super, maar zo slecht toch ook niet?Dus ik zei tegen hem dat ik nog geen 5 proeven M1 was gestart. Kijkt hij me aan en zegt: ECH NIET!
Kon hem amper overtuigen, hij kwam ook vreemd genoeg op een puntenaantal van 222 uit
ik heb dat al een keer andersom gehad..ik reed voor de laatste keer m2 (de jury was toevallig de vader van een toen klasgenoot van me,maar die vader kende me niet hoor)na de proef kreeg ik als commentaar dat ik toch echt wel wat meer moest oefenen voor de m2 en dat hij kon zien dat ik pas in deze klasse reed(ging ook super slecht de pony was namelijk bang voor de schapen aan de andere kant van het draad)een week later starte ik voor de eerste keer z1..loopt die jury met z'n zoon over het terrein en ziet mij m'n proef rijden..zegt ie tegen z'n zoon:wat loopt die pony super...echt mooie combinatie en super nette proef..die zoon tegen z'n vader:goh pap vorige week heb je haar nog gezegd dat je wel kon zien dat ze net m2 starte..we hebben echt dubbel gelegen van het lachen toen ik dat hoorde hahaha