Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
vonneke schreef:haha dat weet ik zo niet meer. de schimmel was bij ons heel gestrest op de stoeltjes.
maar zijn toch hele verschillende proeven die ze rijden natuurlijk.
@ Gulpje, je moet gewoon de 30 onderdelen beoordelen van de proef.
Als jij een 6 geeft en de hoofdjury een 5 of een 7 dan is er niks aan de hand.
Geef jij een 5 en de hoofdjury een 3 of een 7, dan krijg je 2 minpunten. Geef jij een 5 en de hoofdjury een 2 of een 8, dan krijg je 3 minpunten
Je mocht over 6 proeven (als ik het goed begrepen heb) in totaal 40 minpunten halen. Maar als je meer als 3x in 1 proef 2 punten erlangs zit is het ook afgelopen.
vonneke schreef:haha dat weet ik zo niet meer. de schimmel was bij ons heel gestrest op de stoeltjes.
maar zijn toch hele verschillende proeven die ze rijden natuurlijk.
@ Gulpje, je moet gewoon de 30 onderdelen beoordelen van de proef.
Als jij een 6 geeft en de hoofdjury een 5 of een 7 dan is er niks aan de hand.
Geef jij een 5 en de hoofdjury een 3 of een 7, dan krijg je 2 minpunten. Geef jij een 5 en de hoofdjury een 2 of een 8, dan krijg je 3 minpunten
Je mocht over 6 proeven (als ik het goed begrepen heb) in totaal 40 minpunten halen. Maar als je meer als 3x in 1 proef 2 punten erlangs zit is het ook afgelopen.
_10_ schreef:Mystique94 schreef:Ik heb destijds niets thuis gestuurd gekregen, maar dat kan misschien komen omdat ik verlaat examen heb gedaan.
Ik kreeg destijds voor de IL ook niets thuis gestuurd, maar voor het IM weer wel.
Amazone4Fun schreef:Hmmmm, ik ben dus helaas 1 van de 2 mensen van de IL die een herexamen moet doen.
Baal hier echt enorm van..................
Weet iemand van jullie toevallig hoe dit verder werkt, zo'n herexamen???
Werd woensdag nl. niet erg duidelijk vertelt.
Het enige dat ik weet is dat ik voor de zomervakantie nog een kans krijg.