Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
ik ga een val-breek cursus doen
Citaat:Ik heb begrepen van de groep van vorig jaar dat een buitenritje organiseren met 5 stalgenoten al voldoende is
Hebben we zo een fijne omgeving voor in purmerend

VValar schreef:Ja wil Patrick wel uitnodigen hoor! Maar vorige keer had hij het ook al zo druk toen Sandra er naar vroeg dus ik vrees het ergste.
Ik ga wel een buitenrit voor 5 personen organiseren. Of we hem ook gaan uitvoeren met onze bloedpaardjes is een tweede
Of een poets of toiletteer cursus!! hihi

het gaat mij meer om de inhoud van het verhaal, je mag maar 4 pagina's typen, en dan zul je echt of niet echt.. toch al die competenties in moeten zien te proppen en ook nog alle dingen die op het opdrachtenblad staan.

Jargeau schreef:@ Lowara, ik reageerde eigenlijk meer op de rest![]()
Maar vorig jaar kregen wij die competenties pas toen ik de opdracht al had ingeleverd. Dus bij mij stond er een deel niet in en ben toch geslaagd. Toen was er iets als ik het me goed herrinner dat je in het totaal daaraan voldaan moet hebben. Staat het niet in een verslag dan kunnen ze dat op je examen vragen. Weet het niet zeker, maar bij onze groep was er volgens mij niemand die de verslagen niet goed had. Stelde echt niets voor.
Lowara schreef:het gaat mij meer om de inhoud van het verhaal, je mag maar 4 pagina's typen, en dan zul je echt of niet echt.. toch al die competenties in moeten zien te proppen en ook nog alle dingen die op het opdrachtenblad staan.
Gabon schreef:Sorry dat ik binnen kom vallen.
Ik doe de ORUN basis in Barneveld (zit op het Groenhorst College)
Ik vind het super leuk en leerzaam! Het is alleen wel wennen voor mij, ik riijd zelf namelijk western..

Hoop dat die van mij zich een beetje gedraagd, ze heeft al een anderhalve week de kolder in de kop...
Imre schreef:proefexamen?! Daar zou ik grandioos op zakken. Ik heb nog niets gedaan aan leren buiten de lessen om.