Onze cursusleider had 2 groepen nagekeken. 1 klas en 1 reguliere groep, die klas was echt dramatisch slecht en in de reguliere groep was er 1 kleine onvoldoende. Wij doen 27 april examen.
De groep die 13 april examen doet is ook niveau 2. Had nog niet eerder gereageerd in dit topic maar begin het nu zo dicht voor het praktijkexamen wel spannend te vinden. Ik begon er aan met de gedacht dat ik er gewoon veel van zou leren of ik nu slaagde of niet maar nu ik er zo dicht bij ben wil ik het toch wel heel erg graag halen.
Cchanny
Geplaatst: 30-03-12 12:04
jollyjoker schreef:
Onze cursusleider had 2 groepen nagekeken. 1 klas en 1 reguliere groep, die klas was echt dramatisch slecht en in de reguliere groep was er 1 kleine onvoldoende. Wij doen 27 april examen.
Toevallig een klas uit alkmaar? Ik hoop het niet..
Jollyjoker, dus....gefeliciteerd metje verjaardag!!? Nou ben benieuwd of ze optijd weggegaan zijn, en of de post het optijd heeft verwerkt dan kan het vandaag, maar ik reken op dinsdag, kan het alleen maar meevallen.
Gefeliciteerd, wat een hoge cijfers! Ik zit nogsteeds in spanning te wachten.. Wij hebben 4 mei examen. Zit hier trouwens iemand bij uit de groep van Norg? Hoorde dat daar ook binnenkort al examen is, en ik kreeg de tip om even te gaan kijken. Kan me er nu namelijk al zenuwachtig om maken. En even kijken hoe het er aan toe gaat helpt mij echt enorm.
Ik heb een 8!! ben er echt blij mee. hoor maandag nog wel hoe onze club t er vanaf heeft gebracht Ik heb de post nog niet binnen, maar onze leidster whattsappte t vanmiddag door