Volledig OT: Sylhouet, jij woonde toch in het Noorden des lands?Ontopic, ik heb ook alleen maar mensen gehoord die door waren voor de M-cursus. Ben wel benieuwd of er nog mensen zijn die niet door zijn voor de M-cursus.
Durfde me eerder nog niet te melden, maar ben door voor de L-cursus!!! Heb er onwijs veel zin in, spannend!
Idd, IL is ieder jaar..Leorah, rond juli komt het meestal in de P&S te staan. Dus ff krabbel in je agenda voor volgend jaar zetten
jury schreef:O, dacht dat het ook om de twee jaar was.Dat is met het M en Z, het ene jaar M en het andere jaar Z.
KG_Images schreef:Worden wij nog eens collega's Sanne Ohw je bent ook door leuk!Nog even slagen en dan zijn we collega's
Vergeet in al mijn blijdschap helemaal de rest te feliciteren : iedereen uiteraard van harte gefeliciteerd!
Ik ben ook niet door helaas, (b/l)intakegesprek niet voldaanpraktijktoets plaatsing niet voldaan maar beoordeling wel voldaanBalen, maar wist het al wel een beetje, weet nu wat ik kan verwachtten volgend jaar... Tweemaal is scheepsrecht zou ik zeggen Iedereen die door is gefeliciteerd!