Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mecc_myrthe schreef:daarna staat er op mijn blaadje mooi gereden meis jammer dat ik niet van haflingers hou en dat het trek dieren zijn,veel te breed en niet te rijden sorry voor de punten174 toch nog vond het commentaar niet heel leuk maarja. ..................
................. en eronder ook super knap en knap dat je met zo een dier durft te vertonen en zo verkomt maar eerlijk gezegd hoop niet dat iedereen daar mee aan komt want nu ben je nog uniek en leuk
webster543 schreef:Geen idee of ik deze al hier geschreven heb : (verboden te lezen voor -16 jarige)
en paar jaar terug was ik schrijver bij de proef prix st george. In uitgestrekte stap was een meisje nogal heel overdreven aan het duwen met haar zit. Waarop de jury heel droog zegt "nou, als die zo door doet komt ze straks klaar".
Iets later op de dag, begon het te regenen, maar echt met bakken uit de lucht. Een meisje haar rijbroek was zo doorweekt dat dat het er roze uitzag. Na de proef, wordt ze door de jury geroepen met de mededeling dat een roze rijbroek verboden was. Ze was super geschrokken en wou al antwoord geven, maar de jury onderbreekt haar "'t was maar een grapje, 't was een mooie proef"