Starbreeze schreef:zij is realistisch maar sommigen hier kunnen dat maar moeilijk verkroppen en willen alle koudbloeden verheerlijken, maar geen enkel ras moet je over 1 kam scheren, niet positief en ook niet negatief en dat is wat Jasmijn altijd prima weet te verwoorden)
En wat zegt Jasmijn precies?
Ga dát nog maar eens lezen...
.
Ik vind dat Jasmijn gelijk in heeft dat je moet kijken wat een paard kan en niet teveel vragen, maar dat geld voor elk paard. Ik zelf wil koudbloeden niet verheerlijken, ik ben wel supergek op mijn fjorden maar ik weet ook wat de beperkingen zijn, ik vind het gewoon heel leuk om een koudbloed in de ring te zien, en ik vind dat er best koudbloeden zijn met leuke gangen, niet allemaal.
Ik spreek nou eerlijk voor mijzelf dat ik weet dat mijn ene fjord niet echt goede gangen heeft, ik krijg hier meestal 5 ens of 6 en voor in de L2, terecht!!!

Maar laten we proberen gewoon ieders mening respecteren, en niet elkaar uitschelden voor bepaalde meningen, sommige argumenten van Jasmijn bv, vind ik niet juist, ook al beargumenteerd ze het wel, ik ben het niet overal met haar eens maar respecteer haar wel, ik hoop gewoon dat jury's eerlijk kijken naar het paard, niet naar het ras of type paard die ze bv lelijk of mooi vinden, en als je niet goed rijdt verdien je je punten niet.
Ik zelf vind dat elk paard wel wat leuks heeft, het ene paard trekt mij wat meer dan het andere maar ik zal niet snel zeggen dat ik een paard niks vind, ook al is het niet mijn type, ik ben zeer tevreden met de mijne, maar