Citaten van grappige en rare jury-uitspraken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Basic_

Re: Citaten van grappige en rare jury-uitspraken

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 01:09

Ja dat was toen nog in het L2! :+

Shari_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 16:55

Ik ging ooit met een vriendin mee op wedstrijd en die moest een volte in de galop rijden maar die pony maakte geeneen normale galopsprong hij bokte alleen maar XD ( hij ging wel vooruit dus niet dat die stilstond )

stond er doodleuk als comentaar: Leuk dat je pony zichzelf wilt aanleren om op 2 benen te lopen maar de volgende keer zien we graag een arbeidsgalop.

we hadden daarna echt de slappe lach XD

greefje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 18:31

haha, mijne deed ook een keer verschrikkelijk bokken (de vier jarige, die was dus hengstig) en ik maar blijven lachen, het was ook lachwekkend bok, bok bok, drie galopsprongen bok bok, stond er: leuk geprobeerd = toch nog een 6 :)
en bij die jury als commetaar; als ik een cijfer mocht geven om je gezichtsuitdrukkingen krijg je een 10, wat heb ik om je moeten lachen.

Lara_18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 14:16

lindadegreef schreef:
haha, mijne deed ook een keer verschrikkelijk bokken (de vier jarige, die was dus hengstig) en ik maar blijven lachen, het was ook lachwekkend bok, bok bok, drie galopsprongen bok bok, stond er: leuk geprobeerd = toch nog een 6 :)
en bij die jury als commetaar; als ik een cijfer mocht geven om je gezichtsuitdrukkingen krijg je een 10, wat heb ik om je moeten lachen.

haha geniaal!

Lara_18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 14:26

Psydoxy schreef:
"Nieuw baanrecord!" (Dressuurproef duurde 3.5 minuut.... :D )

Had je alles in galop gedaan? ;) haha

GQMMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 00:40

lindadegreef schreef:

geniaal :')

jessetjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 13:57

Whaha dit topic is geweldig om bij te lezen! :))

Nicje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 14:01

Niet over mij maar iemand die aan het rijden was:

Paard is zo scheef als de duinen in Zandvoort!

jessetjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 14:04

lindadegreef schreef:
weetje wat ik een keer had?
Ik reed op een A-pony, en ik was tien jaar.
en toen begon ik met de B-proef en ik met een grote glimlach en was helemaal trots.

(een wat oudere man als jury)

Toen deed de jury het raampje los na de proef en schreeuwde naar mijn vader:
He'j nog meer van die dochters?.. papa zo: jaa nog twee, dan verdien ie wel een fokpremie met zo'n mooie dochter!

(was ik elf nog steeds met de A-pony)
en ik heb een keer gehad dat het keihard begon te regenen, en papa kon de proef niet meer lezen..
ging ik m'n vader voorlezen:
toen wist papa weer waar we waren, (na vijf onderdelen)
en toen stond er op het papiertje: dochter leest vader voor, mooi gezicht!

oja, en nu een mooi verhaal:
weer met die leuke a-pony,
Ik was in de binnenhal, kwam ik de ring in, begon ze te steigeren..
ik raakte me teugels kwijt en toen sprong ze zo over de hekjes de baan uit.. ik tegen mijn pony: ''als je d'r uit kunt kun je er ook weer in!!''
en hoppa, ik had ehm er zo weer over de hekjes.. en was de baan weer in . .mocht niet doorrijden (logisch) maar ik had de strijd met m'n pony gewonnen!

en met m'n d-pony, vloog ik zo bij iemand anders de baan in: stond er op: wijkt iets van de route af '' : )

en met de a pony (gewoon kleine pony met niet zo'n ruime gang)
Jury: te weinig tact (red je nogal snel met een a-pony)

en bij m'n b-pony (honder procent hackney) zegt de jury: het is wel een binkie he!

bij m'n d-pony: (ging echt super slecht.. pony is nog jong en zag vanalles, ook zo'n blauwe balk in de hoek)
stond er als comentaar zelf door de jury geschreven: leuke combinatie, pony eigenwijs, maar je lost het super op! nog even oefenen, en dan zie ik je dolgraag weer!

:D

Haha en toen kwam ik linda even tegen op bokt :+
Leuk verhaal _O-

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 15:45

ik had ooit al eens mijn instructrice als jury := gaf ze me 181 punten en later zegt ze dat het de punten niet helemaal waard was :=

had liever, eerlijk gejureerde slechte punten als goede punten met achteraf zulk commentaar, je kan wel nagaan hoe ik baalde

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 15:59

Bailey_4ever schreef:
ik had ooit al eens mijn instructrice als jury := gaf ze me 181 punten en later zegt ze dat het de punten niet helemaal waard was :=

had liever, eerlijk gejureerde slechte punten als goede punten met achteraf zulk commentaar, je kan wel nagaan hoe ik baalde

Kijk, endaarom zegt de KNHS dat het niet toegestaan is om gejureerd te worden door je eigen instructrice...

annaaube

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 16:35

Ik ging vorige week naar een springwedstrijd in Oudkarspel. En er was echt een leuke jury :p
Ik reed op mn pony Aube, maar hij stond op de lijst met zn hele sportnaam, Quox de L'Aube. Tsja,
Daar had je jury moeite mee.
'Hier is Anna Butter met haar pony waarvan ik het echt niet durf om de naam uit te spreken! ze komt uit voor Ponyclub Hoorn.' xD
Tweede parcour:
'Hier is Anna alweer, met die pony waarvan ik het nog steeds niet weet... nouja, succes ;)'

mecc_myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 16:37

ik had b proefje gereden met haflinger.
voor me allemaal opgefokte merrie`s en hengsten.
kom ik binnen komt de jury al na buiten hehe eindelijk een koele in zijn hoofd.
begin ik de bak rond te draven schrikt ze begint ze te rennen kijk ik de jury aan beginnen ze te lachen zeggen ze ff opnieuw en nu op haflinger wijze xd dat vond ik wel grappig :o
daarna staat er op mijn blaadje mooi gereden meis jammer dat ik niet van haflingers hou en dat het trek dieren zijn,veel te breed en niet te rijden sorry voor de punten :( 174 toch nog vond het commentaar niet heel leuk maarja.

mijn 1e wedstrijdje met haar was b 6 en moest ik een volte galoperen maar madame vond de hekjes wel als spring plankjes lijken dus springt er over heen. staat er op mijn blaadje. dressuur doet ze goed maar springen moet ze nog even haar aanpassingen doen aan haar kangeroe sprongen xd

en laatst nog eentje moest met haar ook weer b proefje rijden. komt zo een opa aan zetten. zegt tegen zijn dochter hee wacht ff moet even deze proef kijken want de tank begint te lopen. dus ik moest al lachen gaat hij naast het jury hok staan begint die commentaar te geven zegt hij zo een mooie proef heb ik nog nooit gezien de jeugd van tegenwoordig moeten allemaal zo een tanken onder z'n kont gaan rijden. komen ze veel verder mee. dit vodn ik wel grappig want de jury heeft het ook nog dit gesprek voor me op papier gezet en eronder ook super knap en knap dat je met zo een dier durft te vertonen en zo verkomt maar eerlijk gezegd hoop niet dat iedereen daar mee aan komt want nu ben je nog uniek en leuk :D
dat vond ik wel leuk om te horen en die opa is er daarna ook nog ff op ge kropen hij vond het geweldig xd net 1 klein kind had wel 189 punten dus was wel blij :D

greefje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 17:30

[/quote]

Haha en toen kwam ik linda even tegen op bokt :+
Leuk verhaal _O-[/quote]

mooi verhaal he jesse? :D

Carliijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 17:30

kleinvosje schreef:
Bailey_4ever schreef:

Kijk, endaarom zegt de KNHS dat het niet toegestaan is om gejureerd te worden door je eigen instructrice...

mag dat niet ? := ooh ik snap indd ook wel dat t niet mag

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:24

Nee, het mag niet, staat in de reglementen. Jij mag niet gejureerd worden door je juf, familie of beste vriendin, die zijn bevooroordeeld...

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:32

annaaube schreef:
Ik ging vorige week naar een springwedstrijd in Oudkarspel. En er was echt een leuke jury :p
Ik reed op mn pony Aube, maar hij stond op de lijst met zn hele sportnaam, Quox de L'Aube. Tsja,
'Hier is Anna Butter met haar pony waarvan ik het echt niet durf om de naam uit te spreken! ze komt uit voor Ponyclub Hoorn.' xD
Tweede parcour:
'Hier is Anna alweer, met die pony waarvan ik het nog steeds niet weet... nouja, succes ;)'

hier worden regelmatig namen verkeerd uitgesproken, vaak erg hilarisch :=

_biondaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:38

Zitten leuke dingen bij haha.
zelf rijd ik geen wedstrijden,
dus ik heb het nog nooit gehad :+

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 19:41

emjam schreef:
annaaube schreef:
Tweede parcour:

hier worden regelmatig namen verkeerd uitgesproken, vaak erg hilarisch :=

paard van mijn zus heet Avesearje(spreek uit: Affesjerje)

typisch Fries!

start ze op dit moment voor de 4e keer.. zal het komende jaar nog leuk worden voor de groningers onder ons..

Emma

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-11 20:14

die friezen spreken dingen zoiezo raar uit vind ik altijd, ze maken er altijd heel wat anders van dan dat er staat :+

schipper1

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 12:14

Ik heb er ook nog wel eentje: heb springpaard van vriendje te leen, die heeft nog nooit een proefje gelopen en wordt donders heet in de proef. Moet ik een grote volte halsstrekken. Je raadt wel wat er gebeurt, als ik iets ruimte geef dan peert ie m met zn kop in de lucht 100 km per uur (waar is die oxer!!). Dus voor de vorm doe ik mijn hand wat eruit, dat ie iets lengte krijgt en verder niks....staat er: je moet natuurlijk wel proberen om de hals te laten strekken, dat doe je met je handen naar voren en dan flink been geven zodat het paard door blijft lopen. Dat het paste op het briefje is punt 1, maar wat heb ik gelachen om deze gouden tip. Natuurlijk was het niet goed genoeg, maar als ik dit echt ten uitvoer had gebracht, had ik de glazen van de tafels gereden....heb maar verder niet om commentaar gevraagd na de prijsuitreiking!!

chelsea193

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 14:10

mun shet bleef in het midden staan de hele proef ik werd er uit gezet en ze begon als een melooot door de bak te galoppeeren en super hard ik kregen tranen in me ogen van de wind echt niet normaal toen mocht ik het proefje doen,
stond ze weer stil XDXD

avanoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 15:01

Ik start met een Shire: 'Stoer paard'!
Erg leuk om te horen!

Jatoby

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 14:02

Ik had een keertje:
"Aan hardracen heeft men niets, men moet op tijd vertrekken." :')
Paard was druk en wilde alleen maar rennen! xD

Rosanneh1

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-11 22:42

Ik moest vorige week schrijven en het jury lid zei bij de eerste pony al,
zo die is lekker aan het sterren kijken :D dat vond ik een erg leuke opmerking (: