Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lindadegreef schreef:haha, mijne deed ook een keer verschrikkelijk bokken (de vier jarige, die was dus hengstig) en ik maar blijven lachen, het was ook lachwekkend bok, bok bok, drie galopsprongen bok bok, stond er: leuk geprobeerd = toch nog een 6
en bij die jury als commetaar; als ik een cijfer mocht geven om je gezichtsuitdrukkingen krijg je een 10, wat heb ik om je moeten lachen.
lindadegreef schreef:haha, mijne deed ook een keer verschrikkelijk bokken (de vier jarige, die was dus hengstig) en ik maar blijven lachen, het was ook lachwekkend bok, bok bok, drie galopsprongen bok bok, stond er: leuk geprobeerd = toch nog een 6
en bij die jury als commetaar; als ik een cijfer mocht geven om je gezichtsuitdrukkingen krijg je een 10, wat heb ik om je moeten lachen.
lindadegreef schreef:weetje wat ik een keer had?
Ik reed op een A-pony, en ik was tien jaar.
en toen begon ik met de B-proef en ik met een grote glimlach en was helemaal trots.
(een wat oudere man als jury)
Toen deed de jury het raampje los na de proef en schreeuwde naar mijn vader:
He'j nog meer van die dochters?.. papa zo: jaa nog twee, dan verdien ie wel een fokpremie met zo'n mooie dochter!
(was ik elf nog steeds met de A-pony)
en ik heb een keer gehad dat het keihard begon te regenen, en papa kon de proef niet meer lezen..
ging ik m'n vader voorlezen:
toen wist papa weer waar we waren, (na vijf onderdelen)
en toen stond er op het papiertje: dochter leest vader voor, mooi gezicht!
oja, en nu een mooi verhaal:
weer met die leuke a-pony,
Ik was in de binnenhal, kwam ik de ring in, begon ze te steigeren..
ik raakte me teugels kwijt en toen sprong ze zo over de hekjes de baan uit.. ik tegen mijn pony: ''als je d'r uit kunt kun je er ook weer in!!''
en hoppa, ik had ehm er zo weer over de hekjes.. en was de baan weer in . .mocht niet doorrijden (logisch) maar ik had de strijd met m'n pony gewonnen!
en met m'n d-pony, vloog ik zo bij iemand anders de baan in: stond er op: wijkt iets van de route af '' : )
en met de a pony (gewoon kleine pony met niet zo'n ruime gang)
Jury: te weinig tact (red je nogal snel met een a-pony)
en bij m'n b-pony (honder procent hackney) zegt de jury: het is wel een binkie he!
bij m'n d-pony: (ging echt super slecht.. pony is nog jong en zag vanalles, ook zo'n blauwe balk in de hoek)
stond er als comentaar zelf door de jury geschreven: leuke combinatie, pony eigenwijs, maar je lost het super op! nog even oefenen, en dan zie ik je dolgraag weer!
Bailey_4ever schreef:ik had ooit al eens mijn instructrice als jurygaf ze me 181 punten en later zegt ze dat het de punten niet helemaal waard was
had liever, eerlijk gejureerde slechte punten als goede punten met achteraf zulk commentaar, je kan wel nagaan hoe ik baalde
kleinvosje schreef:Bailey_4ever schreef:ik had ooit al eens mijn instructrice als jurygaf ze me 181 punten en later zegt ze dat het de punten niet helemaal waard was
had liever, eerlijk gejureerde slechte punten als goede punten met achteraf zulk commentaar, je kan wel nagaan hoe ik baalde
Kijk, endaarom zegt de KNHS dat het niet toegestaan is om gejureerd te worden door je eigen instructrice...
annaaube schreef:Ik ging vorige week naar een springwedstrijd in Oudkarspel. En er was echt een leuke jury :p
Ik reed op mn pony Aube, maar hij stond op de lijst met zn hele sportnaam, Quox de L'Aube. Tsja,
Daar had je jury moeite mee.
'Hier is Anna Butter met haar pony waarvan ik het echt niet durf om de naam uit te spreken! ze komt uit voor Ponyclub Hoorn.' xD
Tweede parcour:
'Hier is Anna alweer, met die pony waarvan ik het nog steeds niet weet... nouja, succes'
emjam schreef:annaaube schreef:Ik ging vorige week naar een springwedstrijd in Oudkarspel. En er was echt een leuke jury :p
Ik reed op mn pony Aube, maar hij stond op de lijst met zn hele sportnaam, Quox de L'Aube. Tsja,
Daar had je jury moeite mee.
'Hier is Anna Butter met haar pony waarvan ik het echt niet durf om de naam uit te spreken! ze komt uit voor Ponyclub Hoorn.' xD
Tweede parcour:
'Hier is Anna alweer, met die pony waarvan ik het nog steeds niet weet... nouja, succes'
hier worden regelmatig namen verkeerd uitgesproken, vaak erg hilarisch