Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Starbreeze schreef:Nee maar ze vind het niks om ermee te dressuren!
Moniek schreef:Starbreeze schreef:Nee maar ze vind het niks om ermee te dressuren!
nee logisch toch??
Voor haar is het ook niks nee.
En kom op het zijn geen dressuur paarden/pony's waar we het over hebben.
Somige kunnen het redelijk maar die zijn er niet veel daar kan je uit opmaken dat ze minder geschikt zijn voor de dressuur.
Net als in het springen etc.
Het zijn goede allrounders die overal goed mee kunnen draaien in de basis.
Dat is toch mooi,en een sterke kan van ze,want welke kwpn"r kan dat zeggen.
Die zijn vaker maar geschikt voot 1 doel en wij kunnen in een weeken zeggen goh heb gisteren 2 winstpunten gehaald in de l dressuur en in het l springen,heerlijk toch?
Geniet daarvan en maak je niet druk.kijk nu maar eens wat je wel kan doen.
Paula1990 schreef:Joh Starbreeze maak je niet druk en laat Anky voor zichzelf spreken kan ze goed hoor heeft ze jou niet voor nodig
Moniek schreef:nee tegen iedereen in het algemeen.
maar gebruikte die quote even van nky omdat ik daarover ook wat wou zeggen.
Lielle schreef:kijk, en nu zou ik me dus beledigd kunnen voelenIk rijd 3 KWPN-ers die in dressuur, springen en sgw goed meekunnen (alle drie lopen alles op tenminste L niveau en de hoogst geklasseerde is M2, M spr en M sgw), maar ik neem aan dat Moniek het niet persoonlijk bedoelt. Twee ervan hebben ook een endurance rit gelopen.
Paula1990 schreef:Ja maar niet in dit topic en ze zegt dan andere dingen als tegen de vrouw die Guusje rijd dus weet jij veel hoe ze er ECHT over denkt misschien wil ze er niet op rijden hoeft ook niet maar ze zal er echt geen hekel aan hebben hoor ..!
Paula1990 schreef:Ja maar niet in dit topic en ze zegt dan andere dingen als tegen de vrouw die Guusje rijd dus weet jij veel hoe ze er ECHT over denkt misschien wil ze er niet op rijden hoeft ook niet maar ze zal er echt geen hekel aan hebben hoor ..!
Starbreeze schreef:moniquelucky schreef:Ik denk niet dat Anky zo over koudbloeden zal spreken
Geloof me.. Anky vind koudbloeden echt helemaal NIKS!!
dobbel schreef:Je bent me voor Lielle
wel onthouden wat je schrijft het starbreeze,
Lielle schreef:dobbel schreef:Je bent me voor Lielle
wel onthouden wat je schrijft het starbreeze,
daar staat toch niet dat Anky een hekel aan koudbloeden heeft?